Skip to main content

Sinds 2,5 dag heb ik geen internet en tv meer. Gisterochtend met Odido gebeld en het blijkt een storing buitenshuis te zijn. Kenmerk: 2370/GGR19500. In huis was er niets aan de hand qua aansluiting. Er is een storing of een foute aansluiting in de kabel of zo. De technische dienst is hiervan op de hoogte gesteld worden en ik zou die dag weer internet hebben. Ook kreeg ik een mail (met een referentienummer ) dat ik binnen 1 dag meer informatie zou ontvangen hierover. Op die reactie ben ik nog steeds aan het wachten. Nu had ik vanochtend ineens weer internet en tv. De blijdschap was helaas van zeer korte duur. Binnen no time was er weer geen verbinding.

We hebben ook met een studerende dochter die al het schoolwerk op haar telefoon met 5g moet doen omdat zij geen verbinding heeft met haar laptop. Zij heeft geen recht op gratis mb's aangezien ze een andere provider heeft. Dit duurt al met al veel te lang. 

Welkom op onze community! ​@LienZ 

Allereerst mijn excuses dat we de verbinding nog niet hebben hersteld. Ik help je graag verder om dit te realiseren, zodat jullie weer gebruik kunnen maken van onze diensten! 

Ik ben direct gaan kijken in het ticket en zie dat onze technische dienst gister gelijk een monteur heeft aangestuurd naar de wijkcentrale. Ik kan hier echter nog geen terugkoppeling van inzien. Wellicht dat de verbinding hierdoor kort weer tot stand kwam. 

Ik heb in ieder geval aangegeven dat het probleem niet is opgelost en gevraagd of de technische dienst dit verder wil onderzoeken. 

In de tussentijd wil ik niet dat jullie zonder internet zitten. Zeker je dochter niet, school moet hier niet ten kosten aangaan. Ik daarom graag een Unlimited vouchercode, zodat er een hotspot kan worden opgezet. Deze code werkt alleen op een Odido of BEN simkaart. Je mag daarom als je wil een Odido simkaart komen (€10) in één van onze Odido Shops. Als je mij een foto stuurt van de bon, vergoed ik deze meteen. Hou er wel rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met een volgende factuur. 

Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? 

Hallo Teresa. Dankjewel voor je bericht. In mijn woonplaats is geen Odido shop en ik ben niet van plan om er voor te gaan reizen. Dus ik zal geen gebruik maken van het aanbod.

Vanochtend heb ik wederom met de klantenservice gebeld en hier werd mij verteld dat ik maandag weer moest bellen als ik nog geen verbinding had. Het lijkt me niet dat er een monteur in het weekend aanwezig is die mijn verbinding gaat herstellen dus hoogst waarschijnlijk verspil ik maandag weer een hoop kostbare belminuten voor niks. Ik hang meer in de wacht dan dat er wat gebeurt. Erg teleurstellend weer.

Reageer