Sinds 3 november geen aansluiting meer, was op een vrijdag vervolgens de melding over het weekend heen getild dus op 6 november gedaan, vervolgens een monteur in huis gehad die aangegeven heeft dat het probleem buitenshuis zit en vermoedelijk in de PoP van de wijk. Helaas had deze geen toegang tot de PoP en heeft niets kunnen betekenen. Vervolgens is er geen enkel geluid meer vanuit Odido en geven ze vandaag aan dat de KPN contact heeft proberen op te nemen.
Hiervan heb ik echter geen registratie of bericht (voicemail) mogen ontvangen en legt Odido de bal bij mij neer? Ik moet immers maar contact opnemen met de KPN omdat zij het netwerk zouden beheren, daar heb ik als klant toch niets mee te maken. Vervolgens, ik wil Ik vind het bizar dat ik op dit moment actief al bijna twee weken zonder internet zit en er totaal geen service wordt verleend.
Nu heb ik een telefoon nummer gekregen om opnieuw een afspraak te plannen met KPN maar welke optie ik ook kies, het eindigt altijd met de beëindiging van de lijn.
Ik ben inmiddels door al mijn opties heen en heb nog steeds geen netwerk.