Skip to main content

2-8-2042

Sinds 15:00 geen internet meer.

LOS knippert. Gebeld met klantenservice. 

Zijn nog meer mensen met dit probleem?

Ben bij de buren langs geweest dit hebben het probleem ook. (Ook glasvezel van odido 2 huizen verder)

Nogmaals gebeld met klantenservice om aan te geven dat het vermoedelijk wijkcentrale is of graafwerkzaamheden.

Maar een weekend zonder internet. Terwijl je hele huis smart is.... is echt not done.

En helaas kan ik geen gebruik maken van een voucher.

Het ergste is dat ik nergens kan terug vinden dat er een storing is hier in geleen. (29 van de 31 staan uit...) lijkt me een storing die benoemd mag worden.

Welkom op onze community! @Jawie 

Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Ik wil je graag verder helpen, zodat je weer kan genieten van het internet!
Ik ben direct het systeem ingedoken en zie gelukkig dat er al een monteur is aangestuurd. Is het inmiddels gelukt met het maken van een afspraak?

Daarnaast ben ik benieuwd naar de reden dat je geen vouchercode kan gebruiken. Indien je geen Odido of BEN simkaart hebt, mag je deze van mij kopen (€10) in één van onze Odido Shops. Als je de kassabon met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze gelijk voor je. Dit bedrag zal dan worden verrekend met een volgende factuur. 

Daarnaast wil ik je er sowieso van verzekeren dat je een compensatie krijgt voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken va onze diensten. Dit kan ik echter pas in het systeem zetten wanneer het probleem ook daadwerkelijk is opgelost. Het systeem berekent dit dan automatisch en ook dit wordt verrekend met een volgende factuur. 

Laat je mij weten of de simkaart een tijdelijke oplossing is? Ik stuur je dan gelijk alvast een vouchercode toe. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen doen, laat het mij dan ook weten. Ik sta klaar om verder te helpen! 😊

@Teresa van Odido .

Hierbij de foto van de aanschaf 

Want ik vermoed ondertussen dat dit probleem  langer gaat duren. 

Alvast bedank

@Jawie Fijn dat je de simkaart hebt kunnen halen. Ik heb deze gelijk voor je vergoed en je de code gestuurd! 

Welkom op onze community! @Jawie 

Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Ik wil je graag verder helpen, zodat je weer kan genieten van het internet!
Ik ben direct het systeem ingedoken en zie gelukkig dat er al een monteur is aangestuurd. Is het inmiddels gelukt met het maken van een afspraak?

Daarnaast ben ik benieuwd naar de reden dat je geen vouchercode kan gebruiken. Indien je geen Odido of BEN simkaart hebt, mag je deze van mij kopen (€10) in één van onze Odido Shops. Als je de kassabon met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze gelijk voor je. Dit bedrag zal dan worden verrekend met een volgende factuur. 

Daarnaast wil ik je er sowieso van verzekeren dat je een compensatie krijgt voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken va onze diensten. Dit kan ik echter pas in het systeem zetten wanneer het probleem ook daadwerkelijk is opgelost. Het systeem berekent dit dan automatisch en ook dit wordt verrekend met een volgende factuur. 

Laat je mij weten of de simkaart een tijdelijke oplossing is? Ik stuur je dan gelijk alvast een vouchercode toe. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen doen, laat het mij dan ook weten. Ik sta klaar om verder te helpen! 😊

@Teresa van Odido , geldt deze compensatie voor alle getroffenen? Het zou fijn zijn geweest als je collega’s aan de telefoon van de klantenservice hier ook over hadden geïnformeerd. Dan was ik ook even een sim kaartje gaan halen vandaag. Ik heb ze sinds gistermiddag al 4x aan de lijn gehad om te vragen naar de status van de storing dus mogelijkheden genoeg.

met vriendelijke groet,

hugo

Hi @hvbeus, dit is zeker ook voor jou mogelijk! Mijn excuses dat het niet eerder is aangeboden door mijn telefonische collega’s. Je kan dan ook een simkaart halen en dan regel ik een vouchercode voor je. Ook bij jou zie ik verder dat je al een afspraak met de monteur kan maken. Laat je weten of het gelukt ook is om een afspraak te maken? 

Hi @hvbeus, dit is zeker ook voor jou mogelijk! Mijn excuses dat het niet eerder is aangeboden door mijn telefonische collega’s. Je kan dan ook een simkaart halen en dan regel ik een vouchercode voor je. Ook bij jou zie ik verder dat je al een afspraak met de monteur kan maken. Laat je weten of het gelukt ook is om een afspraak te maken? 

@Demi van Odido wat is het nut van het maken van een afspraak met de monteur? Het probleem zit niet in huis maar in de wijkcentrale en wat ik van je collega’s begrepen heb zijn ze daar al bezig. 

met vriendelijke groet,

hugo

Hi @hvbeus, dit is zeker ook voor jou mogelijk! Mijn excuses dat het niet eerder is aangeboden door mijn telefonische collega’s. Je kan dan ook een simkaart halen en dan regel ik een vouchercode voor je. Ook bij jou zie ik verder dat je al een afspraak met de monteur kan maken. Laat je weten of het gelukt ook is om een afspraak te maken? 

@Demi van Odido wat is het nut van het maken van een afspraak met de monteur? Het probleem zit niet in huis maar in de wijkcentrale en wat ik van je collega’s begrepen heb zijn ze daar al bezig. 

met vriendelijke groet,

hugo

Hoi Hugo,

Dat doen ze om uit te sluiten dat het probleem bij u in huis ligt.

Heeft u zowel de ONT als de zyxel al opnieuw opgestart. Dus stekker eruit, effies wachten, en stekker er weer in.

U schreef 2 uur geleden een reactie.

Nix vernomen. Alles werkt weer aan uw kant?

@Darkman nee het werkt nog niet. Ik heb nog wel even gebeld met de klantenservice voor een statusupdate. Hij gaf aan dat de technische dienst in principe niet werkt in het weekend en ze het probleem pas na het weekend oppakken . Naar aanleiding daarvan ook een afspraak gemaakt met de monteur. Die komt morgenochtend. Bijgevoegd ook een foto van de prepaid kaart en bon. Is dat voldoende voor het ontvangen van de voucher en het terugstorten van de aankoopkosten, of moet ik die ergens anders naartoe sturen?

met vriendelijke groet,

hugo

Ik heb het voor je vergoed en een vouchercode opgestuurd @hvbeus! Hopelijk kan de monteur het voor je oplossen morgen, houd ons op de hoogte. 

Beste,

Sinds nu net 1430 werkt het weer. LOS led knippert niet meer. Alles werkt weer. Dus de monteur heeft het wijkprobleem opgelost.

Hij moet nog langs komen bij mij thuis. (Vermoedelijk nog even signaal sterkte meten of enkel visueel controle)

Echter triest dat wij daar 3 dagen voor moeten wachten.

Had wel verwacht wanneer er een probleem is in de wijk dat er sneller op wordt gereageerd.

Hey @Jawie, fijn om te horen dat het allemaal weer werkt! 

Reageer