Ik ga verhuizen en wil graag mijn internet meenemen naar mijn nieuwe adres. Tmobile zegt dat dat niet kan omdat kpn netwerk dat niet mogelijk maakt. Kpn netwerk zegt dat het wel mogelijk is en de fout bij tmobile in het systeem ligt maar krijgt tmoblie niet te pakken om dit uit te leggen. Hoe kan dit worden opgelost?
De postcode checker van T-Mobile is leidend. Als jouw postcode/huisnummer niet voorkomt kan daar niet door T-Mobile worden geleverd. Wat de KPN helpdesk ook zegt. Als het nieuw aangelegd glasvezel is dan gaat er tijd overheen totdat alles in orde is gemaakt voor T-Mobile haar diensten daar ook kan leveren. Zodra dit mogelijk is wordt de postcode checker aangepast.
De postcode checker van T-Mobile is leidend. Als jouw postcode/huisnummer niet voorkomt kan daar niet door T-Mobile worden geleverd. Wat de KPN consumenten helpdesk ook zegt..
Het bijzondere is dat mijn buurman ook niet in de postcode checker staat maar wel tmobile glasvezel heeft. Ik heb ook iemand van de technische dienst gesproken van tmobile die zei dat het verkeerd stond in de postcode checker van tmobile en dat het dus wel mogelijk is… Maar er wordt verder niks meer mee gedaan en dat gesprek is bij tmobile intern niet meer terug te vinden..Het was trouwens op aanraden van tmobile dat ik kpn netwerk heb gebeld omdat tmobile zegt dat het aan kpn netwerk ligt. (kpn netwerk is eigenaar van de glasvezelkabel en geven dus aan dat tmobile wel mag en kan leveren). Glasvezel ligt er ondertussen al langer dan een jaar.
Naja er lijkt toch iets niet helemaal lekker te zijn met de postcode check. Ik keek vandaag toevallig en volgens de check kan ik geen internet krijgen, maar heb 1gb van T-Mobile. Bij adres van de buren werkt het wel.
Naja er lijkt toch iets niet helemaal lekker te zijn met de postcode check. Ik keek vandaag toevallig en volgens de check kan ik geen internet krijgen, maar heb 1gb van T-Mobile. Bij adres van de buren werkt het wel.
Wel bijzonder dat de postcode check leidend is maar toch niet helemaal klopt. Hoop dat er iets op kan worden gevonden dat ik wel mijn tmobile thuis kan blijven behouden :)
Hi
Namens
Ik deel hier nog even de uitkomst, die ik ook naar
“Ik heb zojuist de terugkoppeling gehad van onze specialisten. Het ligt inderdaad zoals ik eerder zei aan de glaspoort. Glasvezel is aanwezig, maar er is geen overeenkomst tussen KPN Netwerk NL en T-Mobile dat wij hierop mogen leveren. Hij geeft ook aan dat de meeste klantenservice medewerkers hier niet van op de hoogte zijn (want dit is in principe niet inzichtelijk zowel bij KPN als bij ons, dit kan dan ook voor verwarring zorgen hoe het precies zit). Maar een technische dienst/specialist kan hier gelukkig wel in kijken in het systeem (GRP). Ik hoop dat het voor jou nu een stuk duidelijker is geworden over hoe het precies zit en sorry ik had je graag goed nieuws gegeven!”
Ik deel hier nog even de uitkomst, die ik ook naar
“Ik heb zojuist de terugkoppeling gehad van onze specialisten. Het ligt inderdaad zoals ik eerder zei aan de glaspoort. Glasvezel is aanwezig, maar er is geen overeenkomst tussen KPN Netwerk NL en T-Mobile dat wij hierop mogen leveren. Hij geeft ook aan dat de meeste klantenservice medewerkers hier niet van op de hoogte zijn (want dit is in principe niet inzichtelijk zowel bij KPN als bij ons, dit kan dan ook voor verwarring zorgen hoe het precies zit). Maar een technische dienst/specialist kan hier gelukkig wel in kijken in het systeem (GRP). Ik hoop dat het voor jou nu een stuk duidelijker is geworden over hoe het precies zit en sorry ik had je graag goed nieuws gegeven!”
Dank voor het uitzoeken van al dit. Nog één laatste vraag dan. Hoe kan het dat mijn buurman dan wel tmoblie heeft in hetzelfde gebouw? Dat zou dan ook niet kunnen toch?
Hoi
Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Hoi
Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Gaat dit ook op als je in een appartementencomplex woont en de buurman op dezelfde etage woont? Ter info, als hij de postcode check invult komt er bij hem ook uit dat het niet mogelijk is maar hij heeft wel tmobile glasvezel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.