Na het aanvragen van de T-Mobile glasvezelverbinding ben ik tegen aanloop problemen gelopen waarbij de installatie box niet werd afgestuurd. Uiteindelijk is dit na bijna 3 weken in orde gemaakt en heb ik tot donderdag vorige week gebruik kunnen maken van de glasvezel verbinding.
Sinds donderdag, 29 december knippert het LOS lampje om de 2 seconden rood op de (Huawei) media converter. Vandaag is er een Guidion monteur op bezoek geweest die een laserpen heeft aangesloten op de glaskabel in onze meterkast en is aansluitend naar de wijkcentrale gereden. Helaas ziet hij hier het licht niet van deze laserpen en is de melding doorgezet naar KPN.
Ik zit ondertussen al sinds donderdag zonder vaste Internet verbinding en op een WiFi hotspot van mijn telefoon. Nu heb ik wel een voucher ontvangen echter alle bekabelde apparatuur in huis kan ik geen gebruik van maken (o.a. Hue App, NAS, locatie bepaling aan/uit thermostaat etc.).
Is er aan te geven op welke termijn KPN mij gaat bellen om dit verder te beoordelen/op te lossen? WiFi hotspot is leuk maar met meerdere devices en ook TV kijken via de WiFi hotspot van mijn telefoon raakt dit wat overbelast en zie ik geregeld buffer meldingen op de TV (met de jaarwisseling zeker géén pretje)
De melding heeft nummer: 61340190
Hoor het graag