Ergens tussen 13.45 en 14.00 op 11 oktober is het internet weggevallen op de glasvezel aansluiting van T-Mobile thuis. Al meerder malen geprobeerd alles te resetten, maar dat heeft niet geholpen. Aan de lampjes op de CTS Media Converter te zien klopt het daar al niet, wat kunnen we doen?
Hallo
Staan op de mediaconverter aan de kant van de power input bij de 6 schakelaars 3 & 4 of 1 & 6 aan? Brandt verder alleen het FO lampje niet?
Lampjes branden als volgt: Power en FDX groen, Status en Speed Geel, FO uit en TX groep
Dan lijkt er geen signaal binnen te komen, in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen kin je zien of er misschien een storing is in jouw regio.
Er is geen storing in de regio
Hi
Hoi Lisa, ook TV werkt niet maar dat is natuurlijk het gevolg van geen internet. Er is geen eigen router aangesloten, alles loopt via de T-Mobile apparatuur
Nog een aanvulling: Ik hoor net dat er in de straat bij graafwerkzaamheden kabels zijn geraakt, dat zou best de oorzaak kunnen zijn.
Hi
Goedemiddag, De beschadigde kabels zijn gerepareerd en alle diensten zijn weer beschikbaar bij ons thuis. Ik heb de afspraak met de Guidion monteur inmiddels afgezegd. Bedankt voor de hulp!
Super om te horen dat je weer helemaal online bent
Veel plezier nog met je Internet!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.