Skip to main content

geen glasvezel internet PON knippert op Huawei


  • Doet lekker mee
  • 4 reacties

Sinds eerder deze avond geen internet meer. Op de Huawei media converter/ONT knippert PON (2x/sec). Power brandt continu, net als LAN. LOS brandt niet.

Uit de verschillende andere vragen, kan ik opmaken dat er een storing is, maar daar kan ik niets over vinden. Iemand van Odido nog online?

Uitgelichte reactie

9 oktober 2023

Hey @timovd, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice en dat er een monteur vandaag langs komt. Kan je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het voor je in de gaten houden en eventueel doorzetten als het nodig is. Alvast bedankt.

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21111 reacties
  • 6 oktober 2023

Hallo @timovd 

Staat er iets in je Odido account bij meer onder storingen over een storing op jouw adres?

Een herstart van de ONT kan ook helpen.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 7 oktober 2023

@Waqqas geen storting bekend. ONT meerdere keren herstart.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14045 reacties
  • 9 oktober 2023

Hey @timovd, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice en dat er een monteur vandaag langs komt. Kan je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het voor je in de gaten houden en eventueel doorzetten als het nodig is. Alvast bedankt.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 9 oktober 2023

@Tommie van Odido De monteur zou er om 8 uur zijn met uitloop van een uur. Helaas is nog niemand op komen dagen. We wachten nog eventjes...


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 9 oktober 2023

Er zit een rotte patch in de buurtkast. Wordt doorgezet naar KPN (oud Reggefiber netwerk). Enig idee hoe lang dit kan duren? Is er in de tussentijd een andere optie mogelijk, zodat we wel internet hebben thuis? Mijn databundel gaat erg hard op deze manier.

Niemand in ons huishouden zip op het mobiele netwerk van Odido.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14045 reacties
  • 9 oktober 2023

Hey @timovd, bedankt voor je terugkoppeling. De monteur van Guidion zal een ticket voor je inschieten. Dit ticket zal binnen 5 werkdagen worden opgepakt! We hebben geen andere oplossing voor tijdelijk internet, je zou naar één van onze winkels kunnen gaan en een perpaid kaart kunnen halen. Dan kunnen we je een vouchercode geven om toegang te krijgen tot ons unlimited 4g netwerk. Let op, de kosten hiervan zijn wel voor eigen rekening. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen