Beste Odido,
Ik schrijf deze vraag / klacht om mijn onvrede te uiten over de behandeling van mijn glasvezelprobleem en de tegenstrijdige informatie die ik van jullie medewerkers heb ontvangen.
Afgelopen vrijdag is mijn glasvezelverbinding uitgevallen. Sindsdien heb ik drie keer contact opgenomen met de klantenservice, waarbij iedere medewerker mij iets anders vertelde:
- Gesprek 1: Mij werd verzekerd dat er binnen 24 uur (werkdagen) een monteur langs zou komen. Hier heb ik vervolgens niks meer van gehoord.
- Gesprek 2: De medewerker leek voortvarend te werk te gaan gaf aan dat het 1e verzoek was afgewezen? Plaatste mij in de wacht voor overleg, maar verbond mij vervolgens direct door met een monteur (!?). Deze monteur gaf aan dat hij niet met eindklanten belt, maar verbond mij wel direct weer door met de klantenservice. Een bizarre gang van zaken.
- Gesprek 3: De medewerker kon niets terugvinden van de eerdere gesprekken en gaf aan dat er een onderzoek loopt. Ik zou teruggebeld worden.
Deze gang van zaken geeft mij weinig vertrouwen in een spoedige oplossing van mijn probleem. Ik zit nu al dagen zonder internet en krijg van jullie medewerkers tegenstrijdige informatie.
Ik verzoek jullie dringend om mijn probleem serieus te nemen en met een concrete oplossing te komen. Ik verwacht op zijn minst een duidelijke uitleg over wat er mis is gegaan en wanneer mijn glasvezelverbinding hersteld zal worden.
Met vriendelijke groet,
Michiel