Skip to main content

Beste Odido,

Ik schrijf deze vraag / klacht om mijn onvrede te uiten over de behandeling van mijn glasvezelprobleem en de tegenstrijdige informatie die ik van jullie medewerkers heb ontvangen.

Afgelopen vrijdag is mijn glasvezelverbinding uitgevallen. Sindsdien heb ik drie keer contact opgenomen met de klantenservice, waarbij iedere medewerker mij iets anders vertelde:

• Gesprek 1: Mij werd verzekerd dat er binnen 24 uur (werkdagen) een monteur langs zou komen. Hier heb ik vervolgens niks meer van gehoord.
  • Gesprek 2: De medewerker leek voortvarend te werk te gaan gaf aan dat het 1e verzoek was afgewezen? Plaatste mij in de wacht voor overleg, maar verbond mij vervolgens direct  door met een monteur (!?). Deze monteur gaf aan dat hij niet met eindklanten belt, maar verbond mij wel direct weer door met de klantenservice. Een bizarre gang van zaken.
  • Gesprek 3: De medewerker kon niets terugvinden van de eerdere gesprekken en gaf aan dat er een onderzoek loopt. Ik zou teruggebeld worden. 

Deze gang van zaken geeft mij weinig vertrouwen in een spoedige oplossing van mijn probleem. Ik zit nu al dagen zonder internet en krijg van jullie medewerkers tegenstrijdige informatie.

Ik verzoek jullie dringend om mijn probleem serieus te nemen en met een concrete oplossing te komen. Ik verwacht op zijn minst een duidelijke uitleg over wat er mis is gegaan en wanneer mijn glasvezelverbinding hersteld zal worden. 

Met vriendelijke groet,

Michiel

Beste @MichielUt  Vul al je gegevens goed en volledig in (zie mijn onderschrift)

Bezit je ook mobiel van Odido? Stuur mij dan een DM ik kan je een tijdelijke Voucher geven gratis)zodat je even onbeperkt internet op je telefoon kan gebruiken tot dit is opgelost.

De moderators helpen je verder met dit probleem.

Afgelopen vrijdag heb ik aan de telefoon al vouchers ontvangen. 

@MichielUt Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Allereerst mijn excuses voor deze ervaring en service, dit is niet wat je van ons mag verwachten. Uiteraard wil ik dat je weer zo snel mogelijk kan genieten van onze diensten. Ik help je graag verder! 

Ik ben meteen gaan kijken en zie gelukkig dat mijn collega’s van de technische dienst een monteur van Guidion hebben aangestuurd. Je hebt de afspraak ook al ingepland. Fijn! 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen of heb je nog vragen? Trek dan gelijk bij mij aan de bel. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reageer