Welkom op onze community! @Jasp3r
Goed dat je hier een topic over opent om dit bij ons te melden. Op dit moment zijn er geen algemene problemen bekend in Eindhoven. Ik wil natuurlijk dat jij weer kan genieten van onze diensten, ik help je dan ook graag verder om dit te realiseren!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat je gelukkig al contact hebt gehad met 1 van mijn collega’s van de klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Fijn! Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen.
Wel viel het mij op dat er een notitie is gemaakt dat je gebruik maakt van een eigen modem, klopt dit? Zo ja, dan wil ik je vragen om deze los te koppelen en ons modem aan te sluiten. Ik ga dan meteen een meting doen, zodat de technische dienst de juiste informatie heeft. Zou je deze gedurende het onderzoek aangesloten willen laten? Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Nu wil ik je ook graag een Unlimited vouchercode aanbieden. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?
Heb je nog vragen of kan ik in de tussentijd wat anders voor je betekenen? Laat het mij vooral weten. Ik sta altijd paraat om verder te helpen!
Hey Teresa,
Bedankt voor je reactie. Ik heb altijd mijn eigen modem gebruikt, maar heb sinds de storing de originele Zyxel T-50 weer aangesloten. Dit geeft geen verschil: op de Zyxel verschijnt het rode “geen internet” lampje. Daarnaast zie ik ook niks geks in de kruipruimte.
Verder ben ik sinds gister al voorzien van een unlimited vouchercode.
Hoi @Jasp3r, fijn om te horen! Dan is het nu echt even wachten tot de technische dienst dit oplost. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je doen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana