Skip to main content

Geen (glasvezel) Internet

  • 3 July 2024
  • 23 reacties
  • 150 Bekeken

Helaas ligt het internet eruit in Odijk, modem al paar keer van de stroom gehad maar lampje blijft rood?

Zeer vervelend als je thuis werkt.

23 reacties

Reputatie 5
Badge

Kan ik misschien extra databundel krijgen voor mijn mobiel zodat ik die als hotspot kan gebruiken?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @HereIsTom, jammer dat je Internet eruit ligt, ik wil er graag voor zorgen dat er adequaat actie wordt ondernomen! Daarom heb ik het openstaande monteursverzoek direct voor je doorgedrukt en je ontvangt heel snel meer informatie van Guidion per SMS en e-mail. Ik zal je ook via een privébericht een vouchercode toesturen waarmee je onbeperkt data op je mobiel kan activeren.

Ik zie je graag snel weer genieten van je verbinding, ik kijk uit naar de komst van Guidion!

Edit: ik zie dat onze berichten elkaar hebben gekruist, de data komt eraan! 🙂

Reputatie 5
Badge

@Cal van Odido Dankje heb de afspraak voor morgenochtend gemaakt.

Reputatie 7
Badge +3

Fijn om te lezen dat de afspraak staat ingepland! @HereIsTom 

Laat je ons weten hoe het is verlopen?

Reputatie 5
Badge

@Teresa van Odido @Cal van Odido Helaas monteur is geweest, maar kon het niet oplossen. Nu moet KPN dat doen zegt hij!

Heel erg vervelend, hoe lang gaat dit duren?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @HereIsTom, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat de monteur dit inderdaad heeft doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen weer de externe netwerkbeheerder inschakelen. Er wordt dan ook zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een afspraak. Hier is geen specifieke indicatie voor, maar de uiterlijke verwerkingstijd is 5 werkdagen.

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge

@Ishana van Odido Dankje, ik heb de Odido TV app op mijn TV maar die werkt niet omdat ik niet via netwerk van Odido ben aangesloten zegt hij, dus niet via hotspot terwijl ik ook Odido mobiel heb?

Reputatie 6
Badge +3

Dit klopt inderdaad @HereIsTom! Je kunt alleen gebruik maken van de Odido TV App als je verbonden bent met het netwerk van Odido. Natuurlijk kun je wel gebruik maken van Odido Online TV op je telefoon, laptop, tablet etc. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge

Helaas al een week zonder glasvezel Internet, TV en bellen, heb nog steeds niks gehoord van KPN? 😓

Reputatie 2

Helaas al een week zonder glasvezel Internet, TV en bellen, heb nog steeds niks gehoord van KPN? 😓

U heeft een week lang geen TV, internet of bellen?

Echt waar?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @HereIsTom, ik heb dit direct nagekeken! Het is nog in behandeling bij onze technische dienst, maar ik heb direct intern nagevraagd wat de precieze status is. Zodra ik meer informatie heb, zul je het van me horen! Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge

Dankje @Ishana van Odido, hoop dat het het nu snel wordt opgelost.

Heb je voor mij misschien nog een extra databundel?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @HereIsTom, zeker! Ik stuur je een privébericht. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge

Hallo @Ishana van Odido, het is inmiddels vrijdag en ik heb nog steeds niks gehoord?

Het wordt nu ook wel erg vervelend, kan geen TV kijken en hotspot werkt ook niet fijn, steeds is de verbinding weg.

Hoop dat er nu toch snel een oplossing komt?

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @HereIsTom, ik heb een update voor je! De externe netwerkbeheerder verwacht dat het op 15 juli 2024 is opgelost. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge

Dank voor de update @Ishana van Odido Dat zou heel fijn zijn. Ik laat het maandag weten of het is opgelost, fijn weekend, Tom.

Reputatie 5
Badge

@Ishana van Odido Helaas werkt het hier nog steeds niet, vandaag niks meer gehoord of gezien? 😥

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @HereIsTom, excuses hiervoor! Ik heb het direct nagekeken en de externe netwerkbeheerder heeft het nog steeds in behandeling. Zodra ik meer concrete informatie voor je heb, zal ik het weer meteen delen! Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge

Hallo @Ishana van Odido, ik krijg net deze e-mail, mag toch hopen dat hij voor mijn glasvezel aansluiting komt en niet een koperaansluiting?

 

Reputatie 5
Badge

Gelukkig het werkt allemaal weer! Kabeltje was gebroken in de wijkkast. Fijn dat het weer werkt alleen jammer dat dit bijna 14 dagen heeft moeten duren 😥

Ook erg vervelend omdat tegenwoordig alles via Internet werkt in huis. Hotspot is leuk voor e-mail e.d. maar Zoomen en TV kijken was een drama. Ook kijken of ik het Energiemanagement systeem weer in orde krijg.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @HereIsTom, super fijn dat alles het weer doet! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge

Dankje @Ishana van Odido fijn dat je de vergoeding hebt geregeld! 
Maar het meest blij ben ik met dat het allemaal weer werkt 😁

Bedankt voor jullie inzet 👍

Reputatie 6
Badge +3

Dat snap ik helemaal @HereIsTom, geniet ervan! 😄 Groetjes, Ishana

Reageer