Beste Odido, waneer wordt de storing opgelost? Ik verlies namelijk ook aan mijn zonnepanelen op een zeldzame zonnige dag. Verder moet ik gebruik maken van een mobiele hotspot met beperkte aantal Mbs. Het zou fijn zijn om onbeperkt mobile MBs te krijgen zo lang de storing duurt. Helaas moet ik van huis werken en mijn kind moet studeren, dus internet verbinding is voor ons onmisbaar.
Beste Odido, waneer wordt de storing opgelost? Ik verlies namelijk ook aan mijn zonnepanelen op een zeldzame zonnige dag. Verder moet ik gebruik maken van een mobiele hotspot met beperkte aantal Mbs. Het zou fijn zijn om onbeperkt mobile MBs te krijgen zo lang de storing duurt. Helaas moet ik van huis werken en mijn kind moet studeren, dus internet verbinding is voor ons onmisbaar.
Beste Fisia,
Bel de klantenservice
Hoi
Op het gebied van je zonnenpanelen kan ik je gerust stellen. Ook zonder internet verbinding zullen deze gewoon stroom opwekken. Alleen kun je op dit moment niet in de APP de juiste opbrengst zien. Maar jouw slimme meter zal dit goed verwerken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.