Skip to main content
Beantwoord

geen glasvezel, Deventer wezenland

  • 23 september 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Na 17 uur geen of slechte verbinding.

 

Na 22 uur helemaal geen verbinding, na opstarten van modem internet lampje blijft rood.(Meerdere keren geprobeerd resultaat is zelfde)

 

 

 

 

Beste antwoord door Naberd

Tommie van Odido schreef:

Hi @Naberd, goed dat je dit aankaart.

Ik wil natuurlijk dat je kunt genieten van een stabiele verbinding. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Echter lijkt het erop dat je weer online bent. Klopt dit? 

Het was weer oke na 22:50.

Toch ben ik helemaal niet tevreden met de kwaliteit van de dienst.

Vodafone thuis → 0 problemen gehad

T-mobile thuis → in totaal 2x problemen gehad( 1x netwerk, 1x modem moest vervangen worden, die was nog van vodafone)

Odido → al 6x problemen met netwerk.

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13914 reacties
  • 24 september 2024

Hi @Naberd, goed dat je dit aankaart.

Ik wil natuurlijk dat je kunt genieten van een stabiele verbinding. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Echter lijkt het erop dat je weer online bent. Klopt dit? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 24 september 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Naberd, goed dat je dit aankaart.

Ik wil natuurlijk dat je kunt genieten van een stabiele verbinding. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Echter lijkt het erop dat je weer online bent. Klopt dit? 

Het was weer oke na 22:50.

Toch ben ik helemaal niet tevreden met de kwaliteit van de dienst.

Vodafone thuis → 0 problemen gehad

T-mobile thuis → in totaal 2x problemen gehad( 1x netwerk, 1x modem moest vervangen worden, die was nog van vodafone)

Odido → al 6x problemen met netwerk.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13914 reacties
  • 25 september 2024

Dat is inderdaad niet prettig @Naberd, ik wil natuurlijk dat de verbinding gewoon stabiel is. Als het nogmaals voorkomt, zou je dan opnieuw een topic willen aanmaken? Dan ga ik het grondig voor je onderzoeken en hopelijk permanent oplossen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen