Skip to main content

geen fiber/speed en dus geen internet

  • 12 July 2024
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Plotseling sinds vandaag geen internet meer. Op het modem brandt het internettekentje rood. Op het door T-Mobile/Odido geleverde media converter Zyxel branden het lampje Fiber en Speed beide niet. Dus lijkt me een probleem met de glasverbinding van buitenaf. Ik heb alle stappen ondernomen van opnieuw opstarten, stekkers langdurig uit etc. Kan iemand mij helpen? 

 

 

 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Matthijs020, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat er inmiddels al een monteur is aangestuurd. Je kunt de afspraak inplannen met de link die we per e-mail en sms verstuurd hebben. 

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Reageer