Geen Fiber signaal

  • 28 February 2023
  • 39 reacties
  • 489 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@alfredschreuder zou je zelf contact op willen nemen met KPNNetwerkNL, ik heb namelijk nog geen gehoor gehad maar wil toch dat dit vlot gaat! Dit kan via telefoonnummer: 088-1200024. 

@alfredschreuder zou je zelf contact op willen nemen met KPNNetwerkNL, ik heb namelijk nog geen gehoor gehad maar wil toch dat dit vlot gaat! Dit kan via telefoonnummer: 088-1200024. 

Ik heb vanmorgen nog gebeld met KPNnetwerk, en de aannemer is nogmaals gebeld. Deze had me nog een keer op het verkeerde nummer gebeld afgelopen dinsdag om een afspraak te maken. Nu ben ik zojuist gebeld voor een afspraak en komen ze vanmiddag langs tussen 12:00 en 17:00. Dus er zit eindelijk schot in!

Reputatie 7
Badge +9

Dit is erg prettig om te horen @alfredschreuder! Ik zie graag een update tegemoet na het bezoek van de monteur. Fingers crossed.

@Tommie Monteur is zojuist geweest en we hebben weer internet! Het bleek toch niet juist aangesloten te zijn in de centrale. Monteur gaf aan dat niet alle T-Mobile monteurs hier toegang toe hebben en dat dit dan vaak niet opgelost kan worden. Daarvoor moet dan eerst KPN ingeschakeld worden.

Jammer dat deze simpele oplossing 2 weken heeft moeten duren voordat hier uberhaupt naar is gekeken. Daarnaast gaf initiele monteur van Guidion aan niet eerder iets in de centrale gedaan te hebben en benadrukte dat hij het goed had gedaan. Bleek dus niet zo te zijn.

Ik ga ervan uit dat jullie het financieel automatisch goed regelen sinds het contract nu ingaat, en hierbij zie ik graag de 10 euro die ik heb besteed voor een prepaid sim kaart terug in mijn eerst volgende termijnbedrag.

Reputatie 7
Badge +9

@alfredschreuder superfijn om te horen dat alles het doet! Ik wil gelijk een vergoeding voor je in orde maken, hier heb ik alleen een bevestiging voor nodig. Klopt het dat je vanaf 24-02-2023 tot 09-03-2023 (vandaag) geen internet en tv hebt gehad en kan je een foto van het aankoopbewijs van het prepaidkaartje meesturen in je bericht? Dan zorg ik dat ik de kosten van het internet en het prepaid kaartje vergoed. Zie graag je bericht tegemoet.

@alfredschreuder superfijn om te horen dat alles het doet! Ik wil gelijk een vergoeding voor je in orde maken, hier heb ik alleen een bevestiging voor nodig. Klopt het dat je vanaf 24-02-2023 tot 09-03-2023 (vandaag) geen internet en tv hebt gehad en kan je een foto van het aankoopbewijs van het prepaidkaartje meesturen in je bericht? Dan zorg ik dat ik de kosten van het internet en het prepaid kaartje vergoed. Zie graag je bericht tegemoet.

Klopt, zal het aankoopbewijs nog sturen!

Reputatie 7
Badge +9

@alfredschreuder het contract gaat per vandaag in, overige kosten zijn er af gehaald. Dit is terug te zien op een volgend factuur. Zodra het aankoopbewijs is gestuurd, zorg ik dat je die kosten ook vergoed krijgt! 

@Tommie hierbij!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @alfredschreuder, dankjewel voor je snelle reactie! Ik heb alles in orde gemaakt. Dit is terug te zien op een volgend factuur. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik sta voor je klaar! Voor nu een fijne dag gewenst.

 

Reputatie 1

Hallo @alfredschreuder 

Welke mediaconverter heb je thuis en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit hierop? Hieraan kan je meestal zien of er wel een verbinding is of niet.

Hallo @Waqqas,

Ik heb een vergelijkbaar kastje als de Zyxel B50A die aangesloten zit op het KPN glasvezel aansluitpunt met de lampjes:

Power - groen

Fiber - uit

Speed - uit

WAN - groen

Daarnaast heb ik een vergelijkbare router als de Zyxel T50 die weer via UTP kabel op de WAN aansluiting zit, waarbij het Internet lampje rood is.

Bovenstaande is ook exact mijn probleem. Is dit inmiddels opgelost en hoe is dit opgelost? Power en WAN = Groen, FIBER en SPEED = uit.

Hallo @alfredschreuder 

Welke mediaconverter heb je thuis en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit hierop? Hieraan kan je meestal zien of er wel een verbinding is of niet.

Hallo @Waqqas,

Ik heb een vergelijkbaar kastje als de Zyxel B50A die aangesloten zit op het KPN glasvezel aansluitpunt met de lampjes:

Power - groen

Fiber - uit

Speed - uit

WAN - groen

Daarnaast heb ik een vergelijkbare router als de Zyxel T50 die weer via UTP kabel op de WAN aansluiting zit, waarbij het Internet lampje rood is.

Bovenstaande is ook exact mijn probleem. Is dit inmiddels opgelost en hoe is dit opgelost? Power en WAN = Groen, FIBER en SPEED = uit.

Ja, dit is opgelost. Monteur via KPNnetwerk langs geweest en probleem zat in de centrale.

Reputatie 1

Hallo @alfredschreuder 

Welke mediaconverter heb je thuis en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit hierop? Hieraan kan je meestal zien of er wel een verbinding is of niet.

Hallo @Waqqas,

Ik heb een vergelijkbaar kastje als de Zyxel B50A die aangesloten zit op het KPN glasvezel aansluitpunt met de lampjes:

Power - groen

Fiber - uit

Speed - uit

WAN - groen

Daarnaast heb ik een vergelijkbare router als de Zyxel T50 die weer via UTP kabel op de WAN aansluiting zit, waarbij het Internet lampje rood is.

Bovenstaande is ook exact mijn probleem. Is dit inmiddels opgelost en hoe is dit opgelost? Power en WAN = Groen, FIBER en SPEED = uit.

Ja, dit is opgelost. Monteur via KPNnetwerk langs geweest en probleem zat in de centrale.

Dank voor je reactie Alfred,

 

Graag verneem ik hoeveel dagen je hierop hebt moeten wachten? Het lijkt me dat het in mijn situatie om eenzelfde probleem gaat, neem aan dat er dan direct iemand van het KPNnetwerk langskomt om dit te fixen? 

@Tommie Monteur is zojuist geweest en we hebben weer internet! Het bleek toch niet juist aangesloten te zijn in de centrale. Monteur gaf aan dat niet alle T-Mobile monteurs hier toegang toe hebben en dat dit dan vaak niet opgelost kan worden. Daarvoor moet dan eerst KPN ingeschakeld worden.

Jammer dat deze simpele oplossing 2 weken heeft moeten duren voordat hier uberhaupt naar is gekeken. Daarnaast gaf initiele monteur van Guidion aan niet eerder iets in de centrale gedaan te hebben en benadrukte dat hij het goed had gedaan. Bleek dus niet zo te zijn.

Ik ga ervan uit dat jullie het financieel automatisch goed regelen sinds het contract nu ingaat, en hierbij zie ik graag de 10 euro die ik heb besteed voor een prepaid sim kaart terug in mijn eerst volgende termijnbedrag.

De oplossing en hoe lang stond hier allemaal @Willem van der Zanden 

Reputatie 1

@Tommie Monteur is zojuist geweest en we hebben weer internet! Het bleek toch niet juist aangesloten te zijn in de centrale. Monteur gaf aan dat niet alle T-Mobile monteurs hier toegang toe hebben en dat dit dan vaak niet opgelost kan worden. Daarvoor moet dan eerst KPN ingeschakeld worden.

Jammer dat deze simpele oplossing 2 weken heeft moeten duren voordat hier uberhaupt naar is gekeken. Daarnaast gaf initiele monteur van Guidion aan niet eerder iets in de centrale gedaan te hebben en benadrukte dat hij het goed had gedaan. Bleek dus niet zo te zijn.

Ik ga ervan uit dat jullie het financieel automatisch goed regelen sinds het contract nu ingaat, en hierbij zie ik graag de 10 euro die ik heb besteed voor een prepaid sim kaart terug in mijn eerst volgende termijnbedrag.

De oplossing en hoe lang stond hier allemaal @Willem van der Zanden 

@alfredschreuder vreselijk dat je hier 2 weken op hebt moeten wachten. Hopelijk is T-mobile slim genoeg, een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen.

 

Reageer