Ik heb al sinds het begin geen fatsoenlijk internet en word niet geholpen door T-Mobile.
De monteur is ook langs geweest maar ik word nog steeds niet verder geholpen.
Ook wordt er niet gereageerd op mijn topics.
Ik heb al sinds het begin geen fatsoenlijk internet en word niet geholpen door T-Mobile.
De monteur is ook langs geweest maar ik word nog steeds niet verder geholpen.
Ook wordt er niet gereageerd op mijn topics.
Een moderator zal reageren in jou eerder aangemaakte topic zodra jouw topic aan de beurt is, tot dan zul je even geduld moeten hebben.
https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/al-maanden-geen-normaal-internet-333522
Een moderator zal reageren in jou eerder aangemaakte topic zodra jouw topic aan de beurt is, tot dan zul je even geduld moeten hebben.
https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/al-maanden-geen-normaal-internet-333522
Geduld gaat een beetje moeilijk als ik mijn internet niet kan gebruiken en langer dan 1 dag moet wachten om een reactie te krijgen.
Kan ik begrijpen als je al maanden? Geen goed werkende internet hebt.
Ik ben ook gewoon een klant bij T-Mobile dus kan niet veel anders doen, hopelijk kan je morgen een reactie verwachten.
Ik ben ook gewoon een klant bij T-Mobile, hopelijk kan je morgen een reactie verwachten.
Ik denk het niet, ik hoop alleen dat ik van provider kan veranderen en mijn geld terug krijg.
Ik ben ook gewoon een klant bij T-Mobile, hopelijk kan je morgen een reactie verwachten.
Ik denk het niet, ik hoop alleen dat ik van provider kan veranderen en mijn geld terug krijg.
Als je meerdere topics opent over één en het zelfde probleem zal dit ook de snelheid niet ten goede komen. Ik zie zojuist dat
Als je meerdere topics opent over één en het zelfde probleem zal dit ook de snelheid niet ten goede komen. Ik zie zojuist dat
Ook de eerste reactie gezien?
Ook de eerste reactie gezien?
Jeps… daarom vulde ik daar ook meteen op aan dat er een reactie was geweest van een moderator
Hi
Hi
Waneer wordt mijn probleem verholpen? Ik hoor niks meer van jullie kant.
Hi
Ik help je graag verder in dat topic!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.