Sinds 2 weken kan ik met de laptops ( 3 stuks verschillend merk) in huis geen draadloze verbinding meer krijgen met de HUAWEI HG659. Alleen beraad werk nog. Smartphones maken gewoon verbinding. Heb tig keer gebeld met helpdesk T-Mobile maar die komen niet verder dan naar Microsoft verwijzen. Ook daar heb ik nu 3 keer contact gehad, van alles gereset en gedaan geen resultaat. In het laatste contact met helpdesk T-Mobile kreeg ik de mededeling we kunnen niets voor u betekenen. Ik heb helaas een nog 5 maanden doorlopend contract anders was ik gisteren al weg geweest. Kent iemand met wel verstand van zaken dit probleem en nog beter ook een oplossing. Ik hoor graag.
Met vriendelijke groeten,
Witsun
Bladzijde 1 / 1
Hoi witsun,
Ik zie dat er nog niet gereageerd is op je vraag. Excuus daarvoor! Zou je me je postcode en huisnummer kunnen doorgeven in een privébericht? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.
Ik zie dat er nog niet gereageerd is op je vraag. Excuus daarvoor! Zou je me je postcode en huisnummer kunnen doorgeven in een privébericht? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.