Skip to main content

Sinds 12:00 uur is er al storing en geen internet verbinding en met glasvezel dus ook geen televisie of bellen. Ik ben voor mijn werk afhankelijk van thuiswerken. Ik heb contact gezocht met Odido en had zelf al e.e.a. gereset en wist al gauw dat het niet in de woning zat. Helaas geven ze dat bij Odido niet gelijk toe maar via de buurtaap geïnformeerd maar er zijn meerdere buren die ook geen internet hebben. Weer gebeld maar ik was de enige die gebeld had. Dit is absoluut niet waar want ik heb buren gesproken die ook een melding hebben gedaan.

Er wordt dus totaal niks ondernomen. Ik ben nu sinds een maand overgestapt maar dit is echt slechte service van Odido. Er zit iets in een wijkcentrale maar snel schakelen doen ze niet, Ik baal enorm want een weekend en groot F1 fan en kan dus TV kijken. Een online meeting van mijn werk moest ik schrappen, Met een hotspot via de telefoon werkt het niet goed en heb niet voor niks een 2GB aansluiting. 

Kom op Odido los het op svp zo snel mogelijk!

Ik woon in Zoetermeer (2729) en ik heb ook geen internet. Al tweede keer sinds mijn overstap eind October. Ik heb spijt, ook omdat Odido niet snel is met het oplossen. Vorige keer duurde bijna een week. Ik hoop dat nu sneller opgepakt wordt.

Vandaag een paar keer gebeld en je hoort alleen maar. We geven het door en maak een afspraak voor een monteur. Inmiddels al 20 mensen die gereageerd hebben in de wijk die geen internet en tv hebben. 

ik woon in 2728 en ze nemen je als klant niet serieus. Stuur een monteur naar de wijkcentrale svp!

Ook ik heb geen internet en tv en maandag komt pas de monteur. Ik woon in Noordhove

En ik ben pas 2 dagen lid heb er nu al spijt van

Ook ik heb geen internet en tv en maandag komt pas de monteur

En ik ben pas 2 dagen lid heb er nu al spijt van

je kunt nu nog annuleren. Ik had dat ook moeten doen toen het nog kon. Ik zou het overwegen als ik jou was. 

Als de storing ook in Zoetermeer is zal de monteur weinig kunnen doen maandag. Die kijken alleen in huis maar denk niet dat daar het probleem ligt als veel meer mensen storing hebben. Monteurs van Guidion komen weer niet in de wijkkast begreep ik.

Nog steeds geen internet.

Nee Odido doet helemaal niks en komt nu maandag een monteur waar ik weer vrij voor moet houden. Terwijl het niet in huis ligt maar goed zal dan wel te horen krijgen dat hij/zij niks kan doen. 

service is waardeloos

Weer gebeld met klantenservice, die niets kon vertellen.Het is een ondankbaar werk dat die gasten moeten doen. Her is gewoon wachten zonder enige feedback. Ik ga rechtsbijstand bellen en probeer van dit contract af te komen.

Hey allemaal, als het goed is moet het opgelost zijn! Kunnen jullie het modem opnieuw opstarten en kijken of jullie weer online komen?

Beste Tommie van ODIDO. Ik heb net alles volgens procedure herstart maar nog steeds geen internet. 

Ook ik heb nog steeds geen internet

Beste ODIDO ik begin het knap zat te worden nu en met mij vele hier. Ik verwacht dan ook een passende oplossing.  Hotspot can veel apparatuur niet aan. Ik en waarschijnlijk vele hier werken thuis.

Ik hoor graag wat er verder voor aktie ondernomen gaat worden 

Hier het zelfde laken en pak, we krijgen nu click en go .......23december.

Dit probleem gaat deze week opgelost worden anders is het exit.

1,5 jaar wachten op glasvezel omdat het beter en sneller zou zijn, ik heb welgeteld 2 wkn mogen ruiken er aan, en nu dit.

Man van Guidion heeft aangegeven dat het een serieus probleem is, en odido denkt er heel anders over, dus dit gaat een jankverhaal worden.

we krijgen nu click en go .......23december.

Wat is dat?  Ja hoop morgen op een oplossing. Met de nadruk op hoop.

Click and go, nieuw van Odido, maar dat gaat pas 23nov in.

Concurrentie kwam inmiddels al met een mega aanbieding, dus het is aan Odido wat te doen. 

Hey allemaal, als het goed is moet het opgelost zijn! Kunnen jullie het modem opnieuw opstarten en kijken of jullie weer online komen?

Neee, het werkt niet. Eea lul is met patch kabels in de wijk kast bezig geweest. OdiLdo los dit op. Ik heb een thuiskantoor en kan zo niet werken

Goedemorgen Ik ontvang graag een update van de storing in Zoetermeer 2728 Noordhove. Deze is vanaf afgelopen vrijdag nog steeds niet verholpen. 

Nog steeds niet, het begint echt zwaar en zwaar irritant te worden. Odido service bereiken gaat nu ook niet. Het is echt slecht.

Hallo allemaal,

Jullie kunnen de storing volgen in het volgende topic: 

Is er een storing internet+tv van Odido

Alles werkt weer perfect 

Yeaaah het lijkt opgelost.

Reageer