Skip to main content

Geen diensten vast internet 6181

• 16 april 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Geen vast internet (glasvezel) op postcode 6181NJ. Modem, router, alles herstart zonder resultaat. Op de storing check met postcode en huisnummer geen storing bekend. Rond 22.00u geen internet. Wat gaat er mis? 

Uitgelichte reactie

17 april 2025

Welkom op onze community! ​@ChrisL 

Dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik wil jou verbinding herstellen, zodat je hier weer volop van kan genieten. Ik help je hier graag bij! 

Op dit moment kan ik alleen nog niet met je meekijken, omdat de verificatie niet compleet is. Wil je jouw community profiel nog aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? 

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

In de tussentijd, wil ik er alvast voor zorgen dat je weer online bent. Ik kan dit doen middels een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 17 april 2025

Welkom op onze community! ​@ChrisL 

Dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik wil jou verbinding herstellen, zodat je hier weer volop van kan genieten. Ik help je hier graag bij! 

Op dit moment kan ik alleen nog niet met je meekijken, omdat de verificatie niet compleet is. Wil je jouw community profiel nog aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? 

Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

In de tussentijd, wil ik er alvast voor zorgen dat je weer online bent. Ik kan dit doen middels een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen