Welkom op onze community! @Masevako
Goed dat je dit nogmaals via dit topic aangeeft. Ik kijk uiteraard graag met je mee, zodat je binnenkort weer kan genieten van onze diensten!
Ik ben meteen gaan kijken en zie inderdaad dat er een ticket in onderzoek is bij onze technische dienst. Ik heb jouw situatie gelijk nogmaals onder de aandacht gebracht. Ik weet zeker dat mijn collega’s dit voor je zullen oplossen!
In de tussentijd wil ik niet dat je volledig zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, stuur ik je daarom graag een Unlimited vouchercode toe. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk!
Hi Teresa,
We hebben twee codes gehad zaterdag, hopelijk wordt het snel opgelost.
Ik weet dat het een lokale storing is gezien de buren wel gewoon verbinding hebben via Odido glas.
@Masevako Fijn dat jullie al gebruik maken van een vouchercode.
Ik weet zeker dat het goed gaat komen!
Mocht ik nog wat kunnen doen dan verneem ik het graag.