Skip to main content

Goedeavond,

 

Ik heb sinds zaterdag geen signaal op de mediaconverter, melding gemaakt en er is een case aangemaakt. Ik verwachte iets van contact vandaag.

 

Het LOS lampje knippert langzaam rood op de Huawei MC, wat is de verwachting wat contact betreft bij Odido? Het onbeperkte abonnement op de mobiel werkt wel, maar een volledige back-up runnen naar de cloud is niet te doen met 30 Mbit upstream

Welkom op onze community! @Masevako 

Goed dat je dit nogmaals via dit topic aangeeft. Ik kijk uiteraard graag met je mee, zodat je binnenkort weer kan genieten van onze diensten! 

Ik ben meteen gaan kijken en zie inderdaad dat er een ticket in onderzoek is bij onze technische dienst. Ik heb jouw situatie gelijk nogmaals onder de aandacht gebracht. Ik weet zeker dat mijn collega’s dit voor je zullen oplossen! 

In de tussentijd wil ik niet dat je volledig zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, stuur ik je daarom graag een Unlimited vouchercode toe. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Zo ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk! 


Hi Teresa,

 

We hebben twee codes gehad zaterdag, hopelijk wordt het snel opgelost.
Ik weet dat het een lokale storing is gezien de buren wel gewoon verbinding hebben via Odido glas.


@Masevako Fijn dat jullie al gebruik maken van een vouchercode. 

Ik weet zeker dat het goed gaat komen! 

Mocht ik nog wat kunnen doen dan verneem ik het graag. 


Afgelopen woensdag gefxed door een monteur, de Patch in de POP lag eruit.

Vandaag om 19:30 precies hetzelfde probleem, geen licht op glasvezel!

 

2 keer in 8 dagen, dat is te toevallig om hetzelfde probleem te ondervinden.

Waarom word er in de POP gesleuteld op een Zondag?

 

De klantenservice is gesloten helaas.


Hey @Masevako, ik heb een lijnmeting uitgevoerd en die ziet er goed uit, ben je inmiddels weer online? 


Hi,

 

Helaas is de LOS nog steeds rood knipperend, welke lijn heb jij doorgemeten?

Grote kans dat de patch in de POP er weer uitgehaald is, de monteur van afgelopen woensdag melde ook dat hij al 5 afspraken had afgewikkeld in de regio met dit probleem. Wellicht zit iemand zonder poort schema onderhoud te plegen in de POP's?

 

Gaarne asap weer een monteur naar de POP sturen.


Wat geven de andere lampjes aan @Masevako?

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT?
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

 


  1. Ja groen, kabel met MC aangesloten, rood op modem geen internet
  2. Ja
  3. langzaam
  4. uit

Kan er aub een monteur uitgestuurd worden, het is weer dinsdag en de kabel ligt er nog steeds uit in de POP.


@Masevako Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik help je graag verder! 

Gelukkig zie ik dat er inmiddels al een taak is aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen jouw verbinding verder onderzoeken en er voor zorgen dat deze weer wordt hersteld.

Ik stuur je gelijk nog een vouchercode, zodat je in ieder geval niet zonder internet zit. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Reageer