Beantwoord

Geen diensten sinds deze morgen

  • 20 December 2022
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 3

Goedenmorgen,

 

Internet is deze morgen uitgevallen. Ik heb glasvezel en een groen knippert PON lampje. Modem staat op rood.

Eerder dit jaar ook al gehad toen moest de ONT opnieuw geregistreerd worden.

Ik hoop dat jullie dit snel op kunnen lossen de vorige keer duurde dit lang.

Ik heb 3 mobiele T-mobile abonnement dus graag ontvang ik weer de vouchers om nog een beetje internet te hebben.

 

Ik verneem graag hoe verder.

 

Groeten Erik

 

 

 

icon

Beste antwoord door mexflex 23 December 2022, 11:22

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @mexflex, hartstikke goed dat je dit aanstipt! Excuses voor het ongemak. Ik ga je hier gelijk bij helpen, zodat je zo snel mogelijk weer van een goedwerkende verbinding kunt genieten. Kun je aangeven of het WAN-lampje (tweede lampje van links) op het modem continue groen brandt? Ook hoor ik graag of het power lampje op de ONT brandt? Kun je tot slot aangeven hoe het LOS lampje brandt? Als je hierop terug kunt komen, dan kan ik verder aan de slag! 💪

Reputatie 3

WAN lampje brand continu groen op het modem en op de mediaconverter. PON lampje knippert groen en modem staat op rood. Power lampje brand ook groen.

Precies zoals de vorige keer.

Heb inmiddels ook de klantenservice gesproken. Ticket heeft een doorlooptijd van 7 dagen. Dat is natuurlijk sowieso te lang om mee te beginnen. Hopelijk kunnen ze op afstand de ONT weer registreren want dat was de vorige keer de oorzaak.

Reputatie 7

Hi @mexflex, hartstikke bedankt voor deze snelle aanvulling! Ik ben heel blij dat één van mijn collega's jou ook al heeft voorzien van een voucher, anders stuurde ik die namelijk graag jouw kant op. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, maar momenteel is onze technische dienst ontzettend druk. Ze gaan er dan ook alles aan doen om dit binnen 7 dagen op te pakken. Als je nog een voucher nodig hebt, laat je het dan weten? 🍀

Reputatie 3

Ik heb zojuist voor morgen met Gudion een afspraak gemaakt. Gelukkig nog voor de kerst.

Reputatie 7

Hi @mexflex, super om te lezen - dat is heel fijn! Geef je hier een seintje als je weer online bent na de afspraak? Dan regel ik graag de vergoeding voor je. 

Reputatie 3

Goedemorgen @Lisa ik ben weer online. ONT is vervangen en alles werkt gelukkig weer. Ik zie de vergoeding graag tegemoet.

 

Fijne feestdagen gewenst

Reputatie 7

Yay, heel fijn zo voor de feestdagen @mexflex! Dankjewel voor jouw seintje. Zojuist heb ik dan ook de vergoeding voor jou in orde kunnen maken. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er zelf ook een super fijne kerst van en alvast een mooi 2023! 🎄

Reageer