Skip to main content

Geen diensten sinds 26-6-2024.

  • 4 July 2024
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb sinds 26 juni geen enkele dienst meer van Odido. Niets werkt nog. Ik was op de 26e pas 2 weken klant. Ik wil dan ook mijn abonnement per direct beëindigen. Geen gemaar over contractduur. Ik heb alles van Odido in dozen gestopt en gaat aangetekend retour naar odido of ik breng het hele zooitje naar een Odidoshop en pleur het gewoon in de shop neer. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Je hebt geen idee waar je aan toe bent met dit bedrijf. Elk afschrijving zal worden gestorneerd en er gaat geen cent naar dit walgelijk bedrijf. Ik ga deze zaak tevens doorzetten naar Radar en de consumentenbond. Ik heb dit in 12 jaar ziggo nog nooit meegemaakt. Tevens in mijn werk als storingsmonteur ben ik nog nooit zo'n slechte klantbehandeling tegengekomen.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Abuddingh Welkom in de community.

Heb je hier al eerder melding van gemaakt? Zet je klantnummer in je account (zie mijn onderschrift)

Je bent ten alle tijden verplicht om een provider de kans te geven het op te lossen.

Op deze manier werk je jezelf in de nesten.

De moderators lezen mee en gaan je helpen.

Met vriendelijke groet.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Abuddingh Goed dat je je via deze weg nogmaals bij ons meldt. Ik kan mij goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik wil je graag verder helpen bij het herstellen van jouw verbinding! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Hoe graag ik dit ook voor je zou willen doen, kan ik het abonnement (nog) niet kosteloos opzeggen, omdat je nog in je contractperiode zit. Mocht je dit toch willen dan maak ik dit natuurlijk graag voor je in orde. Houd er wel rekening mee dat er  een afkoopsom in rekening wordt gebracht. 

Mochten wij het probleem niet binnen 30 werkdagen kunnen oplossen, dan kan ik jouw abonnement wel kosteloos opzeggen. Mocht het zover komen dan regel ik dit uiteraard gelijk voor je. 

Voor nu zie ik in het systeem staan dat onze technische dienst de netwerkbeheerder heeft aangestuurd om de verbinding te herstellen. Ik kan hier nog geen terugkoppeling over inzien. Weet in ieder geval dat mijn collega’s hun uiterste best doen om dit voor je op te lossen! 

Ik raad je niet aan om de rekeningen te storneren. Zoals @Cristien aangeeft, kom je hierdoor zelf in de problemen. Ik kan je verzekeren dat je een vergoeding krijgt voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Ik kan dit alleen pas in het systeem zetten als de verbinding ook daadwerkelijk is hersteld. Het systeem berekent de vergoeding automatisch en dit zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je gebruik maakt van een Odido of Ben simkaart kan ik deze gelijk naar je sturen. Je kunt dan een hotspot aanmaken en je andere apparaten verbinden. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Mocht ik in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen beteken, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen!  

Er gaat geen enkele betaling plaatsvinden richting odido. Ik ben inmiddels via facebook een groep mensen aan het verzamelen met eenzelfde probleem met jullie bedrijf. DAS rechtsbijstand heb ik al ingeschakeld en ik gaat door tot aan een rechter als het moet. 2 weken een werkende dienst gehad. Daarna niet meer. Nul communicatie vanuit de klantenservice. Geen belletje helemaal niets. Jullie zijn een onbetrouwbare waardeloze provider. Ik heb rechten als consument en ga het op mijn herroepingsrecht gooien en volgens DAS maak ik grote kans. Succes ermee!

Reputatie 7
Badge +3

@Abuddingh Ik kan je natuurlijk alleen maar adviseren, je staat hier verder vrij in. 

Weet in ieder geval dat mijn collega’s echt hun best doen om jou weer zo snel mogelijk online te krijgen. Indien je echt wil opzeggen, dan kan ik dit voor je in orde maken, maar de afkoopsom kan ik (voor nu) niet tegen gaan. 

Mocht ik je ergens anders bij kunnen helpen of heb je nog vragen? Laat het mij dan weten. Ik kijk graag met je mee wat ik voor je kan doen! 

Ps. Het aanbod van de vouchercode blijft uiteraard gelden. Als je mij laat weten of je dit wil, kan ik deze gelijk naar je toesturen. 

Reageer