Net iets over 20:00 uur klapt de internet en TV er volledig uit.
Glasvezel modem is groen maar Zyxel internet icon brand rood.
Net iets over 20:00 uur klapt de internet en TV er volledig uit.
Glasvezel modem is groen maar Zyxel internet icon brand rood.
Ook hier Nesselande bij Brandingdijk. Storing sinds 20 uur vaste net.
Op de laan van magisch realisme ok geen internet... sinds 20 uur
Contact gehad met Zevenkamp/Ommoord, daar wel Odido internet.. dit is wel heel lokaal Odido Nederland!
Dus met zijn alle maar gaan pokeren bij iemand thuis?
Maar on topic, ik had de afgelopen dagen ook al in de avonden dat het internet er even (paar minuutjes) mee ophield elke dag, iemand anders ook?
Ja klopt. Tijdens het gamen merkte je dat heel erg.
Storing Kralingen was van een jaar gelden. Die op Zuid van 7 maanden geleden.
Dit is heel lokaal. Erachter gekomen dat er vannacht (18 oktober) onderhoud aan het netwerk in Nesselande zou hebben plaatsgevonden..
There is no Internet in Marius Richtersstraat as well. Do we know till when this will be resolved?
Iemand al internet? Hier nog niet namelijk! Inmiddels 12 uur later..
Ja, het doet het weer (reinier rondhorstdijk)
Hoi allemaal,
Sorry voor dit ongemak. Gelukkig zijn de algemene problemen in Rotterdam inmiddels opgelost. Mocht je dit nog niet zo ervaren, wil je het modem (en ONT) dan een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Mocht dit niet werken, laat het mij dan gelijk weten. Ik kijk graag met je mee, ik wil dat iedereen weer online is!
Vergeet niet om alvast alle benodigde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) toe te voegen aan je community profiel. Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Hoi allemaal,
Sorry voor dit ongemak. Gelukkig zijn de algemene problemen in Rotterdam inmiddels opgelost. Mocht je dit nog niet zo ervaren, wil je het modem (en ONT) dan een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Mocht dit niet werken, laat het mij dan gelijk weten. Ik kijk graag met je mee, ik wil dat iedereen weer online is!
Vergeet niet om alvast alle benodigde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) toe te voegen aan je community profiel. Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Beste Teresa, Beste Odido,
Dank voor het bericht. Is er een uitleg waarom het er uit lag? Heef het te maken met het verouderd glasvezelnetwerk (2001) in Nesselande?
Zoals andere bewoners hier ook melden zijn er in de avonden vaak dips in snelheid/vermogen; ik las iets over een mogelijke/noodzakelijk software/ONT update en/of storing. Kunnen jullie kijken naar het wegvallen van de verbinding in de avonden (in Nesselande)?
Dank alvast,
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.