Nou leuk ben je net klant geworden nog geen 2 weken geleden 1 eerst een dag te vroeg de cabel overgenomen daar door meer dan 1 dag zonder internet/TV gezeten wel data gekregen voor op de tel
Maar en paar dagen stilstaan beeld en ploef alles weg op de site gezocht wat ik moet doen gedaan en helpt niet
Vervolgens 1e keer gebelt ze heb gezecht war ik moest doen waren de zelfde stappen die ik de eerste keer zelf gedaan heb wat niet heb ik ook tegen haar gezecht ja maakte niets uit zij ze nou ja tog gedaan en wat dacht je mm weer niets zij ik tog toen heb ze verder gekeken en gezien dat er nog 9 abonnement in de buurt zonder zitten ze heeft met mijn aantekeningen baar de td gestuurt en het zou tussen 1 a 2 dagen opgelost worden ja ja
2e keer gebelt de zelfde stappen moeten doen als de 1e keer pfffffff hielp weer niet zag dat het door gestuurt was naar de td en hij zecht dat het 2 a 3 werk dagen zou duuren heu de eerste zecht 1 a 2 vreemd
Nou de 3e keer gebelt
Verschillende dingen door gegeven zoals de 1e en 2e keer nummer en zo weer niets en hij zecht in een keer licht aan de cabel onder de grond vreemd heel vreemd elke keer krijg ik wat anders ook jullie liggen echt niet op een lijn
Nog en keer gebelt bijna het zelfde riedeltje en nu ook zelf ff uitgelecht wat het kan zijn naamelijk in het huisje zelf waar alles staat want daar kan hij geen contact maaken
Hij zij dat kan Verder zij hij dat het door gestuurd is en dat het 5 a 6 dagen kan duuren heu nog langer eerst 1 a 2 dan 2 a 3 en dan raar vinden dat de klanten boos worden mm
Verder gezecht dat ik einde van de dag op de hoogte wil gehouden worden van de situatie hoe of wat hij heeft er een aantekening van gemaakt en wat dacht je helaas niets en nog steets niets
Onprofessioneel is dit verschillende verhalen krijg ik te horen oplosing hebben ze niet lijkt mij dat het in 2 dagen wel opgelost kan worden helaas ben al 2 weken klant en zit nu al 5 dagen zonder of zo niet normaal meer een ding weet ik nu wel dat ik mijn contract NIET ga verlengen