Skip to main content

Opnieuw alles van het stroom af gehaald, 5 min gewacht en weer aangezet, maar nog steeds rode lampjes, dus werkt hier helaas niet!

Hey @iarvl, ik help je hier graag mee. Kan je mij iets meer informatie geven? 

 

  • Is het modem aan en brandt het WAN lampje groen?
  • Brandt het Power lampje op de ONT?
  • Wat is de status van het LOS lampje? Is deze uit, knippert hij snel (vier keer per seconden) of knippert hij langzaam (een keer per seconden)
  • Wat is de status van het PON lampje? Is deze aan, uit of knippert hij?

 

Ik zie graag je reactie tegemoet!


Hallo Tommie,

 

Het Power lampje is aan. Het LOS lampje knippert langzaam rood. Het PON lampje is uit. 

De modem is aan, alle lampjes zijn groen, ook de WAN, behalve het Internet lampje, die is rood.

 


Hi @iarvl, bedankt voor je snelle reactie! Ik heb dit meteen doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan voor je aan de slag! Hopelijk kunnen zij dit euvel verhelpen. 


Goedemorgen,

 

Ik zou graag compensatie willen van de week dat het internet en dus de tv niet heeft gewerkt. Via de chat zijn er geen medewerkers beschikbaar. Kunnen jullie me hiermee verder helpen?


Geen zorgen @iarvl, dat is bij deze meteen voor je geregeld. Ik heb voor de exacte periode een vergoeding aangemaakt en je ontvangt nog een bevestiging per e-mail!


Fijn, snel geregeld, ik heb de e-mail al binnen. Dankjewel!


Reageer