Beantwoord

Geen diensten In Utecht,geen internetverbinding

  • 5 December 2023
  • 38 reacties
  • 660 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Hoi,ik ben client van tele2,maar dat is ODIDO nu,en ik heb helaas helemaal geen internetverbinding.....in Utrecht

 

Niemand andere aangemeld???

 

Kan jullie Ff aankijken wat is er aan de hand???

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 6 December 2023, 12:06

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Zsuzsa Ik heb geen storing in Utrecht.  Is het een mobiele storing of TV en internet?
Werkt je internet alweer?

https://www.odido.nl/service/producten/internet/oplossingen

 

Nie,Tele2 harde reset gedaan maar de internet werkt helemaal niet...

Reputatie 7
Badge +14

Tele2 thuis valt niet onder de identiteit verandering naar Odido. Ze hebben nog een eigen klantenservice en een eigen forum.

Reputatie 7
Badge +14

Heb je ook mobiel van Odido of Ben?

Ja ik ben client van Tele2,en bennzelf allemaal gebeld, ODIDO weet niks van,de Tele2 probeert ren harde reste te doe maar lukt helemaal niet,en ik alleen heb internet tot ik heb mobile net,dus morgen moet ik nog terug bellen Tele2,want de harde reset werkt niet,was niet succesvol,en nog geen internet

 

Maar Bedankt voor de community 

Het is een Storing in Utrecht,al vanaf gisteren Ochtend 10-11 uur..... En meer clienten gemeld het ook

 

Nu geen lampje staat aan,alleen de lampje voor "Power" dus.... Hoop ik Tele2 kan snel oplossen 

Reputatie 6
Badge +6

Het is een Storing in Utrecht,al vanaf gisteren Ochtend 10-11 uur..... En meer clienten gemeld het ook

 

Nu geen lampje staat aan,alleen de lampje voor "Power" dus.... Hoop ik Tele2 kan snel oplossen 

Hallo @Zsuzsa Goed dat je dit navraagt, ik zou je graag willen verder helpen via deze weg. Echter, hebben we via hier geen toegang tot de systemen van Tele2 Thuis. Ik zou je via deze weg alleen verder kunnen helpen met vragen over je mobiele abonnement (als je deze hebt). Omdat je vraag over je Tele2 Thuis abonnement gaat, kun je in dit geval het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's via: 020 – 754 4444. Bellen kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Zij hebben namelijk wel toegang tot de systemen van Tele2 Thuis en helpen je dan ook met alle liefde verder! Je kunt eventueel hiervoor ook terecht op hun Community: https://forum.tele2.nl/. Maak dan een Topic aan met je vraag, zodat één van onze moderators je hiermee kan helpen!

Als je vragen hebt over je mobiele abonnement, laat het dan vooral weten! 

Groetjes, 

Pharwin

Ik heb internet storing in Utrecht sinds 7 uur vandaag, 3555hs

Ook hier op postcode 3555 sinds vanochtend vroeg geen internet meer

 

Edit: zie nu dat de originele vraag drie maanden oud is..  

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @oliver3 en @Michelebarraco hebben jullie nu nog geen internet? Zet even je klantnummer in je account (instellingen 

klopt zie storing bericht 

Storing in deel Utrecht

Hallo @CrisTien heb ik zojuist gedaan! Ik hoor graag wat er aan de hand is

Reputatie 7
Badge +14

Storing in Utrecht ⬅️ 

Reputatie 2

Hier ook nog steeds geen internet. Zag dat er vanochtend door Stedin om 7:30 werkzaamheden waren in Utrecht bij postcode 3514. Toevallig dat toen ook de storing begon, heeft dat daar iets mee te maken?

Hallo @CrisTien waarom zie de ik de storing nog niet terug in Mijn Odido? Ik zou graag willen weten wat er aan de hand is aangezien het al uren duurt, op een dag dat ik thuis aan het werk ben.

Ik heb nog geen internet! Waar vind ik mijn abonnement nummer? Nergens te zien 

Hm, ik zie inderdaad dat er een storing bij Stedin gemeld staat zoals @Job007 zei :
https://www.stedin.net/storing-en-onderhoud/overzicht/detail?id=Onderbreking_46231702

Dat is inderdaad soort van in de buurt, en staat er eindtijd van 16:30

Helaas ik heb steeds geen internet 

Zelfde hier (zelfde postcode gebied). Storing in Utrecht duurt helaas voort

Reputatie 2

Vrij bizar dat dit al bijna 12 uur duurt… waar blijft de oplossing @CrisTien ?

Reputatie 7
Badge +14

Vrij bizar dat dit al bijna 12 uur duurt… waar blijft de oplossing @CrisTien ?

Ik ben geen moderator maar een helpende klant.

Ik kan je wel een voucher geven voor 24 uur. (Gratis) Je kan dan een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval iets. 

Echter  dat werkt alleen met een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)..

Wil je er een ontvangen stuur mij dan een DM 

Reputatie 2

Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).

Reputatie 3

Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).

Pech kun je een keer hebben toch? Wel zuur dat het zo snel is maar dat kan natuurlijk bij elke provider gebeuren. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is, als een aannemer door een glasvezel hoofdkabel heen gegaan is dan maakt het niet uit welke provider je hebt dan lig je er gewoon uit.

Reputatie 7
Badge +14

Mijn voucher aanbod geldt uiteraard ook voor jullie @Vince van M en @Michelebarraco en @oliver3 

mits jullie nog steeds geen internet hebben en een  een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)..Je kan dan een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval iets. 

Wil je er een ontvangen stuur mij dan een DM 

 

Reputatie 2

Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).

Pech kun je een keer hebben toch? Wel zuur dat het zo snel is maar dat kan natuurlijk bij elke provider gebeuren. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is, als een aannemer door een glasvezel hoofdkabel heen gegaan is dan maakt het niet uit welke provider je hebt dan lig je er gewoon uit.

Hi Jaap. Klopt, alleen vanuit Odido hoor je ook weinig behalve dat men ermee bezig is. Er wordt geen oorzaak gecommuniceerd en ook geen tijdlijn wanneer het opgelost zou moeten. Ik wil graag glasvezel, maar als het vervolgens niet stabiel is (immers werken we vanuit huis) kies ik liever voor een koperlijntje… geef het nog tot morgenochtend!

Reputatie 1

Hi,

Ik sluit me aan bij wat er hier gebeurd. Al ruim tien uur, en er is nog niks bekend gemaakt over oorzaak of hoe lang repareren nog duurt. Belachelijk hoe slecht er hier wordt gecommuniceerd.

Zit ook al de hele dag via een hotspot, maar dan wel via kpn.

Odido, gaan jullie nog eens een keer uitleg geven? Heb nu ook wel beetje spijt van de overstap naar jullie.

Eruit liggen kan, niet communiceren niet.

Reageer