sinds 10:42 in 1911 WT rood brandend LOS lampje.
Is er iets bekend?
sinds 10:42 in 1911 WT rood brandend LOS lampje.
Is er iets bekend?
Hey
Is er schot in de zaak
Hi
Zit je nu al een maand zonder internet???
Groeten,
Paul
Inderdaad Paul, 4 weken inmiddels. Het is treurig. Initieel was ik teleurgesteld dat het na een uur nog niet gefixed was. (dat zou bij Ziggo zo ongeveer het maximum zijn, en anders maken ze meteen een monteurs afspraak)..
Een uur is wat ik tot nu toe per keer in de wacht sta..
“Het duurt wat langer dan je van ons gewend bent” zegt dat bandje dan… Nee hoor!! Het duurt exact zo lang als ik van jullie gewend ben…
Ik noem het inmiddels al nodido..
Lieve hemel, ik schrik daar toch wel van. Je weet ook niet eens wat er hand is? Je zou verwachten dat de kabel doorgemeten wordt, de schade vastgesteld wordt en vervolgens gerepareerd wordt, en dit allemaal in een paar dagen.
Heb je zelf contact proberen op te nemen met de onderaannemer, ODF denk?
Lieve hemel, ik schrik daar toch wel van. Je weet ook niet eens wat er hand is? Je zou verwachten dat de kabel doorgemeten wordt, de schade vastgesteld wordt en vervolgens gerepareerd wordt, en dit allemaal in een paar dagen.
Heb je zelf contact proberen op te nemen met de onderaannemer, ODF denk?
Ja meerdere keren, maar die hebben geen service nummer voor consumenten direct, ze verwijzen naar de provider. Ik heb daar wel eens 40 minuten in de wacht gestaan en toen werd er opgehangen..
Lieve hemel, ik schrik daar toch wel van. Je weet ook niet eens wat er hand is? Je zou verwachten dat de kabel doorgemeten wordt, de schade vastgesteld wordt en vervolgens gerepareerd wordt, en dit allemaal in een paar dagen.
Heb je zelf contact proberen op te nemen met de onderaannemer, ODF denk?
Ja meerdere keren, maar die hebben geen service nummer voor consumenten direct, ze verwijzen naar de provider. Ik heb daar wel eens 40 minuten in de wacht gestaan en toen werd er opgehangen..
Maar goed punt, ik ga het weer eens proberen
Ik belde zelf regelmatig met Multi Dutch Fiber, zijn gaan over planning en weten daarom of er werkzaamheden ingepland zijn. Ten minste, als Open Dutch Fiber de glasvezel bij jou aangelegd heeft.
Succes en sterkte!
Multi Dutch Fiber:
+31 (0)85 800 00 68
info@mdfinfra.com
https://mdfinfra.com
Ik belde zelf regelmatig met Multi Dutch Fiber, zijn gaan over planning en weten daarom of er werkzaamheden ingepland zijn. Ten minste, als Open Dutch Fiber de glasvezel bij jou aangelegd heeft.
Succes en sterkte!
Multi Dutch Fiber:
+31 (0)85 800 00 68
info@mdfinfra.com
https://mdfinfra.com
Thanks!!
In de tussentijd:
Klantenservice heeft aangegeven meteen op 13 december facturatie te stoppen, maar gisteren kreeg ik vrolijk een volle 100% factuur…
en?
waarom is het zo moeilijk om de status door te geven?
Ik weet nog steeds niks, is de centrale afgebrand? Zijn alle monteurs in staking? Het zou toch niet langer dan hooguit een dag moeten duren om iemand langs te sturen die mijn aansluiting doormeet? En als dat niet binnen een dag lukt wegens drukte, dat ik even een telefoontje krijg?
Hi JG76,
Tja, de sla's tussen Odido en zijn onderaannemers hadden wat mij betreft veel scherper gemogen. Ook de communicatie tussen Odido en zijn onderaannemers lijkt niet optimaal. Odido zet een vraag uit bij de netwerkbeheerder, die het weer doorspeelt aan een uitvoerder en vervolgens wordt het stil. Dus Odido kan ook geen status doorgeven.
Achter de schermen “werkt Odido met man en macht”, naar eigen zeggen, om de problemen op te lossen, maar ze lijken geen macht te hebben. VolkerWessel in Den Haag, KPN in Maastricht en ODF hier in de regio, allemaal hetzelfde liedje. Afspraken met monteurs gaan moeizaam, traag, of worden niet nageleefd. Je meldt iets bij Odido, die zetten het door naar de glasvezel afdeling en “hopen” dat het spoedig opgelost wordt.
Je hebt geen bal aan dit stuk prosa, ik schrijf dit omdat ik Odido ertoe probeer te bewegen beter met zijn netwerkbeheerders samen te werken. Als dat gebeurt kunnen ze ook hun klanten beter informeren.
Sterkte en met vriendelijke groet,
Paul
Kan iemand een keer iets doen?! Of reageren?
Als ik morgen niet iemand aan de deur heb zeg ik graag kosteloos op per 13-12-2023.
Ik heb al een maand!!! geen signaal.
Ja, ik heb graag een opzegging, dan ga ik het bij een ander proberen
Hoi
Leuke update:
Gisteren!! Kreeg ik een telefoontje van de netwerkbeheerder dat ze hadden doorgekregen dat er iets mis was met mn aansluiting. Bijna 2 maanden te laat..
man man man…
het signaal wordt verbroken, dat weet ik als klant na 2 minuten en geef dat door.
Dan komt er na 3 dagen een monteur..die ziet ook in 1 seconde daqt er geen signaal is… en dan duurt het nog een week!!! voordat dat ticket naar de netwerkbeheerder gaat? Terwijl ik in de tussentijd zeker 3 keer een half uur aan de telefoon heb gezeten… nee hoor, het ticket is op 16 december aangemaakt… U krijgt binnen 5 dagen antwoord…
En nu zijn we weer!! meer dan een week verder… Wat is dit voor service?
Ik kom van ziggo… als ik daar een keer storing had (al 15 jaar geleden op een ander adres, hadden ze dezelfde dag de straat al open)..
LOS DIT OP!
en mij vertellen dat ze “binnen 5 dagen” moeten antwoorden…lekker afschuiven. Dan gaan jullie er toch achteraan? Ik zou me kapot schamen..
Precies dit is mijn frustratie met de Odidodo's van de klantenservice! er wordt gewoon niet naar je geluisterd!! jer vertelt ze super duidelijk wat er aan de hand is, en nog nemen ze de verkeerde stappen. waardoor alles langer duurt! in alle topics zie je dat terug komen.
hoe vaak kan een ezel zich stoten op hetzelfde steen ??
ik heb zelf bij XS4ll op de servicedesk gezetn in mijn studententijd en bij guidion dsl monteur geweest.
En nog wordt er niet naar je geluisterd !!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.