sinds 10:42 in 1911 WT rood brandend LOS lampje.
Is er iets bekend?
sinds 10:42 in 1911 WT rood brandend LOS lampje.
Is er iets bekend?
Ik heb nu officieel langer storing (30 minuten nu) dan in de voorgaande 10 jaar bijelkaar via Ziggo.
kom op Odido, stabiliteit is belangrijk.
Is er iemand van Odido die hier naar kan kijken?
Service pagina verwijst naar community… dus hier ben ik..
Hey
Wan aan
power op ont
los knippert rood 1 x sec
pon uit
(had inmiddels ook al gebeld zie dm)
Hi
4 dagen later. Gister monteur 1 minuut binnen geweest want geen signaal. Dat wist ik dinsdag 10:45 ook al. Waarom nog een monteur langssturen en niet iemand naar de centrale.
Het is toch duidelijk dat er geen signaal is.. Odido kom in actie! En data vouchers voor de telefoon is leuk.. maar dat is als iemand een zaklamp geven als de stroom uitvalt… ik kan niet m’n hele huis op een telefoon laten draaien. Regell dan een simkaart in de modem of zo. KOM OP (N)ODIDO!
Hoi
Hoi
Nog geen updates….
Hallo
Alleen maar mailtjes met Hoe vind je onze dienstverlening?? Nou Odido… het valt erg tegen!
Geef me desnoods de pincode van die deur van de wijkcentrale zelf maar.
Of regel in ieder geval een 4g router.
Een 4g router hebben we jammer genoeg niet
Ja die heb ik, maar ik heb al unlimited, nu kan ik idd mijn mobiel als hotspot gebruiken, maar die is niet “sterk”. genoeg voor een heel huis. Ik heb slimme lampen, thermostaten, zonnepanelen en dan nog zeker 10 apparaten over utp in huis. Slimme bel, die doet nu niks. etc etc.
Ik ben afhankelijk van stabiel internet.
Hoi! Dagelijkse update:
Geen update..
Jammer!
We zijn nu 15!! dagen verder. Nog geen signaal.
Hoe dan?
man man man…
het signaal wordt verbroken, dat weet ik als klant na 2 minuten en geef dat door.
Dan komt er na 3 dagen een monteur..die ziet ook in 1 seconde daqt er geen signaal is… en dan duurt het nog een week!!! voordat dat ticket naar de netwerkbeheerder gaat? Terwijl ik in de tussentijd zeker 3 keer een half uur aan de telefoon heb gezeten… nee hoor, het ticket is op 16 december aangemaakt… U krijgt binnen 5 dagen antwoord…
En nu zijn we weer!! meer dan een week verder… Wat is dit voor service?
Ik kom van ziggo… als ik daar een keer storing had (al 15 jaar geleden op een ander adres, hadden ze dezelfde dag de straat al open)..
LOS DIT OP!
en mij vertellen dat ze “binnen 5 dagen” moeten antwoorden…lekker afschuiven. Dan gaan jullie er toch achteraan? Ik zou me kapot schamen..
Hoi
Hi
Ok, ik wederom nog steeds niks gehoord van de netwerkbeheerder. M’n ONT is nog vrolijk aan het knipperen.
Kan er aub iemand een manager aansturen die de netwerkbeheerder een “aansporing” kan geven???
Hi jg76,
Aldus Odido: ...“Het is niet mogelijk om met een miljoen klanten op vast Internet in zoveel verschillende escalatiesituaties een casemanager te hebben.”….
Supportafdeling verbetering | Odido community
Sterkte en vriendelijke groet,
Paul
Hey
Hi jg76,
Aldus Odido: ...“Het is niet mogelijk om met een miljoen klanten op vast Internet in zoveel verschillende escalatiesituaties een casemanager te hebben.”….
Supportafdeling verbetering | Odido community
Sterkte en vriendelijke groet,
Paul
Ik zou het juist omdraaien, het is voor een bedrijf met een miljoen klanten onmogelijk om geen casemanagers te hebben voor storingen en escalaties. Hoe verbeter je anders je processen en maak je je procesvoering beter en bestendig? Ik werk zelf al meer dan 20 jaar in de ict voor heel wat grotere systemen dan dit, en geloof me, bij dit soort storingen zitten we er bovenop. Want als het voor 1 klant kan gebeuren kan het voor alle klanten gebeuren en dat wil je voorkomen. Nou ja, als het nog een week duurt kan ik contract ontbinden en ga ik naar de volgende. Hopelijk hebben die betere contacten met open Dutch fiber en weten die het wel te fixen… met wat geluk komt het niet zover maar ik heb weinig vertrouwen,
Hallo allemaal!!
Wederom nog niks… geen telefoontje, mailtje, bezoekje… helemaal niks.
Ik weet zelf nog steeds niet wat er aan de hand is. Ik denk Odido ook niet..
Wat ik wel weet: geen signaal..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.