Sinds vrijdag 27 december geen internet meer. Gisteren monteur gehad. Kan niets oplossen want het probleem zit in de centrale. Is blijkbaar een KPN probleem. Wat zijn de inspanningen van Odido. Mijn mobiel abonnement is bijna opgebruikt met nog 20 dagen te gaan (4gb). Odido geeft geen storingsbericht en communiceert ook niet. Zit ik nog wel bij de goede provider vraag ik me af na 16 jaar.
Zie dat ik 3768 Nijkerk heb getypt. Dat moet zijn 3862 Nijkerk.
Dat is inderdaad vervelend , maar wel netjes dat ze ondanks de feestdagen toch nog een monteur bij je konden krijgen. Als het probleem niet bij jou thuis zit dan zal de netbeheerder van jouw stad het traject onderweg moeten gaan checken. Worst case is er een glasvezel breuk, maar men zal eerst in de wijkcentrale gaan kijken.
Je bent al 16 jaar (tevreden) klant, er kan bij techniek altijd iets gebeuren, dus ja, je bent dan wel heel snel teleurgesteld. Ik zou zeggen, wacht het nu even af, morgen zal er niets gebeuren maar we kunnen je wel helpen met een Unlimited mobiele datavoucher voor een Ben of Odido simkaart. Dan kun je met je telefoon een wifi hotspot maken en toch apparatuur van internet voorzien.
Dag Eric,
Dank voor je bericht. Ik ben niet gauw teleurgesteld maar 5 dagen zonder internet en het vooruitzicht van nog eens minimaal 3 of 4 dagen vind ik echt te lang in 2024 bijna 2025. Het probleem is geconstateerd door de monteur in de wijkcentrale met een verwisseling bij een patch. Het lijkt me dan dat dit snel op te lossen is. Vreemd dat er geen melding binnenkomt bij jullie als er bij een patch personen worden afgesloten. Een unlimited aanbod is fijn voor de komende dagen samen met een pakkende compensatie voor een week geen internet en tv. Mijn mobiele nummer is van Odido dus traceerbaar. Geef maar aan wanneer het klaar is met instellen.
Mooi
Die compensatie kunnen moderators voor je doen na het herstel van de verbinding. De voucher code voor 7 dagen unlimited internet op je Ben of Odido simkaart stuur ik je per DM.
Probleem opgelost vanmorgen. Zie helaas geen bericht hiervan binnenkomen. Jammer want een goede communicatie is de basis van alle vertrouwen. Hoop dat de compensatie wordt geregeld door Odido en dat ik daar niet zelf achteraan hoef te gaan.
Moderators lezen hier mee en kunnen je helpen met de compensatie.
Niets gehoord sinds vorige week donderdag. Vind het vreemd dat ik zelf elke keer moet reageren. Weinig klantvriendelijk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.