Skip to main content

We zijn een nacht verder maar de storing in Haarlem met de glasvezel op o.a. postcode 2014 is nog steeds niet opgelost. Helaas ook geen enkele update ontvangen. 

Dit is toch belachelijk. Internet ligt er nu bijna 24 uur uit. En enkel een zeer gebrekkige update van Odido.

Odido geef aub aan hoelang deze storing nog gaat duren.

Ja, hier ook nog steeds. Funest voor Odido. Allemaal aansluitingen laten aanleggen en korting op abonnement maar ik heb liever betrouwbaar internet dus contract uitzitten en opzeggen.

Als ze nu eens gewoon regelmatig een update geven over de stand van zaken. Maar niemand weet iets.

De klantenservice krijgt alle bagger en shit over zich heen maar de verantwoordelijken hebben nergens last van. Als die mensen nu eens de shit over zich heen kregen dan ging het repareren veel sneller 

Hallo @tomh73 @Han456 @marq102 

Er is een storing bekend is Haarlem, de laatste update is van vandaag 12:15. Zie dit topic :

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Alle updates m.b.t. deze storing worden gedeeld op de volgende pagina:

Weet dat er met man en macht aan gewerkt wordt.

Hebben jullie toevallig een Odido of Ben simkaart? Zoja dan kan ik je een unlimited internet voucher aanbieden zodat je in ieder geval internet hebt en je apparaten wellicht via een hotspot kunt aansluiten? Laat maar weten als hier interesse voor is.

Hoi @ItsNaud, werkt dat voucher ook met prepaid? Dan heb ik wel interesse.

Hoi @ItsNaud, werkt dat voucher ook met prepaid? Dan heb ik wel interesse.

Ja zeker, wacht alleen wel even op de bevestiging alvorens je data in te schakelen (en schakel deze ook weer op tijd uit). Ik heb je een privé bericht gestuurd met de voucher. Ik hoop dat dit een beetje de pijn van de storing verzacht.

Wat gaat er binnen Odido gebeuren om dit soort ‘single points of failure’ in de toekomst te identificeren en te elimineren? Blijkbaar gaat het internet van een hele woonwijk via 1 kabel het web op. Ik kan me voorstellen dat dit voor nu een keuze is vanuit Odido en ODF om snel op te kunnen schalen met glasvezel, maar op den duur zou je een zekere redundantie verwachten op in ieder geval wijkniveau waardoor het internet in ieder geval overeind blijft, al dan niet met een beperkte snelheid.

De vouchers zijn een leuke troost voor als je mobiel internet hebt vanuit Odido, maar ik als KPN mobiel klant koop daar niets voor in de toekomst.

Hoe kan het nou zijn dat dit zo lang moet duren? Word ontzettend slecht tot niet op de hoogte gehouden. Geen melding überhaupt als er een storing is. Thuisfront belt en naar huis om te kijken. Slechte updates. Kom op Odido dit kan echt niet! Compensatie onbeperkt internet is vriendelijk maar tv kijken zelf doet het gewoon niet. 

Hey @Gebruiker7403, het is niet handig om je telefoonnummer als gebruikersnaam te nemen. Dit is een openbaar platform en daarom heb ik je gebruikersnaam verdanderd in @Gebruiker7403.  

Hier werkt het weer...

Net voor de Sint 😁

Werkt hier ook weer!!

Reageer