Net, 10.00 uur gebeld met klantenservice. Ticket wordt aangemaakt, ontvang mail met code voor onbeperkt internet als het goed is via mobiel.
Vraag om ONT te resetten, heb ik gisterenavond meerdere keren gedaan (ook van stroom af) en toch dacht medewerkster te zien dat hij al 22 uur online was.... dat op zich is al erg vreemd... Toch het verzoek gekregen om nogmaals het stroom eraf te halen.
Kan nu niet, ben aan het werk (moet ook gedaan worden en remote werken zonder internet gaat niet, hotspot geeft in huis te trage verbinding).
Ik ga het beleven als ik thuis kom. Hoop dat ik wel alvast een afspraak kan inplannen met Guidion.
Geen antwoord van Odido op dit bericht. Wel grappig: medewerkster gaf aan dat de storing wel bekend was op de community. Bleek dat ze mijn bericht aan het lezen was... ;-)
Hey @HansPoffer, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Dit ligt inderdaad volledig bij KPN NetwerkNL en daarom heb ik ook geen informatie hier over. Het enige wat ik kan zien is dat ze rond 15:54 verwachten het opgelost te hebben. Zo niet? Dan wachten we het ticket af!
@Tommie van Odido En? Is de status nu bij KPN dat de storing is opgelost? Zo niet, dan hoef ik thuis ook niet te checken. Ik neem aan dat Odido ook een lijntje / een SLA heeft met KPN en dat Odido ook op de hoogte gehouden wordt van de storing en het oplossen daarvan?
Nog geen ticket of contact met Guidion gehad voor het inplannen van een afspraak. Had ik nu al wel verwacht. Afspraak met servicedesk was dat die afspraak er sowieso komt en dat ik die annuleer als e.e.a. opgelost is.
Net thuis, ONT 10 seconden van het stroom af en nog steeds alarm... (rode led).
Storing is dus nog aanwezig. En ook geen bericht oid van Guidion ontvangen.
@Tommie van OdidoOdido Nog even afwachten dus... En dat al voor een tijdje...
Gisteren berichten ontvangen van buren dat KPN de storing opgelost heeft. Bij thuiskomst ONT van het stroom gehaald en ik heb weer internet! Dus dat is fijn. Al is het nog niet de contractuele snelheid en weet ik nog niet of het probleem van traag / instabiel / wegvallend internet in de avond opgelost is.
Maar daarvoor heb ik een ander topic lopen:
Storing in Zeist is dus opgelost. Lag aan de infra (KPN kant)
Hey @HansPoffer, fijn om te horen dat het opgelost is!