Skip to main content

Sinds vanochtend is de internet verbinding weggevallen. Het Huawei glasvezel kastje geeft een knipperend rood lampje bij LOS (ongeveer elke seconde).

Het PON lampje is uit.

Ik heb het huawei kastje en de Zyxel router al herstart maar dat lost het probleem niet op. Ook heb ik de glasvezel connectors gecontroleerd en gekeken of de kabel er goed bij hangt: die hangt nog net als bij de installatie.

Uit eerdere topics maak ik op dat de storing zich dan buiten mijn huis moet bevinden.

 

Update: telefonisch contact gehad met de klantenservice - die is in tegenstelling tot wat er op de servicepagina staat - wel bereikbaar op zondag (TOP!).

Er is wél een storing in Rotterdam gemeld maar het is onduidelijk of die ook voor mijn verbinding van toepassing is. Er is een monteur gepland voor dinsdagochtend -maar mogelijk wordt het probleem tegelijk opgelost met de storing die nét wél bekend is geworden...


Hi ​@DeeDeeee, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Dit is inmiddels bij ons bekend en we houden iedereen in ons algemen topic op de hoogte:  

 


Update: Bij mij lijkt internettoegang weer in orde. Televisie van Odido werkt nog niet bij mij.


En inmiddels ook televisie hersteld...


Reageer