Skip to main content

Geen diensten glasvezel?


En ineens weer helemaal geen internet meer in huis. Op het glasvezelkastje knippert het LOS lampje om de seconde rood. Is er weer ergens een kabelbreuk in de wijk? Zou fijn zijn als het probleem snel verholpen wordt…

 

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Kimkim87, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik heb het direct nagekeken voor je en er is nog niks gemeld voor jouw regio. Heb je het glasvezelkastje in combinatie met het modem al eens opnieuw opgestart en de kabels hiertussen gecontroleerd? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Ja dat was de vorige keer ook al zo, bleek er toch daadwerkelijk een kabelbreuk te zijn…

 

heb het modem al wel opnieuw opgestart, het glasvezelkastje nog niet, hoe kan ik dat het beste doen?

Reputatie 5
Badge

@Kimkim87 Even de stekker van het glasvezelkastje van de stroom afhalen, doe dat gelijk met het modem.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Kimkim87, geen zorgen! Ik stuur je de instructies mee: 

  1. Haal de UTP-kabel (internetkabel) uit de ONT. 

  2. Haal de ONT en het modem voor 10 seconden van de stroom.

  3. Wacht tot het modem en de ONT volledig zijn opgestart (ongeveer drie minuten). 

  4. Verbind het modem weer met de ONT door de UTP-kabel (internetkabel) aan te sluiten.

Laat je me weten of dit voor verbetering zorgt? Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Helaas, het heeft het probleem niet verholpen.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Kimkim87, bedankt voor je moeite! Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen.

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Ja mijn vrouw en ik hebben allebei een simkaart van odido

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Kimkim87, ik zal dan meteen twee vouchercodes versturen in een privébericht! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Dankje!

Reputatie 6
Badge +3

Geen dank @Kimkim87, ik wens je een hele mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer