Ik zit nu vanaf 1 maart zonder diensten met een naar vooruitzicht qua niet kunnen werken en hopen dat de monteur dit gaat fixen. Fingers crossed.
Nu heb ik een voucher code ontvangen om de tijd te overbruggen en ook dat werkt niet. Waardoor ik over m'n bundel moet gaan. Kan ik hier hulp bij krijgen?
Het is erg moeilijk om telefonisch contact te krijgen met de klantenservice en ik ben zeer afhankelijk van internet voor m'n werk (zoals velen).
Hoop dat iemand kan helpen.
Fijne dag verder!
Bladzijde 1 / 2
Hallo @MarijeC Welkom, waarom werkt de voucher code niet. Of is de code al verlopen?
Hier is NU geen moderator meer. Kan het wachten tot morgen? Anders kan je het even proberen via Twitter? @tmobile_webcare daar zijn ze tot 21:00 uur aanwezig.
MVG.
Hoi Cristien,
Hartstikke bedankt voor je reactie.
Ik heb net op tijd toch nog de klantenservice kunnen bereiken en een nieuwe werkende voucher gekregen. Phew!
Nu gewoon de monteur afwachten, maar kan gelukkig weer even met een gerust hart door :)
Nogmaals dank voor het reageren een een fijn weekend!
Pfff gelukkig @MarijeC Nu maar hopen dat alles goed komt. Heb je nog hulp nodig dan lezen wij het wel. Hopelijk is het straks netjes opgelost
Fijn weekend!
Ik heb voucher gehad voor mobiel internet maar, it bij simpel dat werkt niet
Hoi @anitha, vouchers voor Unlimited Internet werken alleen met simkaarten van Odido en Ben. Simpel hebben we (nog) geen vouchers voor, sorry.
Waarom word dat gegeven danblij maken met dooie mus
Terwijl ik het had aangegeven ik ben bij simpel ja werkt ook zegt ze
Ik heb sim only werken de codes daar ook niet voor?
Hoi @Cj.komdeur, het zou ook met Sim Only moeten werken. Als je maar een Odido of Ben simkaart hebt. Groetjes, Ishana
Hoi, ik heb gister 4 maal vouchercodes ontvangen en geen een werkt. Zit nu al 1 dag zonder internet en tv. Dit is zwaar balen. Wat kan ik hier aan doen?
Hi @Hanzel83, stuur je de vouchercode in een SMS bericht naar het nummer 2244 toe? En welke melding krijg je dan precies te zien? Hou er wel rekening mee dat een vouchercode alleen gebruikt kan worden op een simkaart van Ben of Odido.
Hi @Hanzel83, stuur je de vouchercode in een SMS bericht naar het nummer 2244 toe? En welke melding krijg je dan precies te zien? Hou er wel rekening mee dat een vouchercode alleen gebruikt kan worden op een simkaart van Ben of Odido.
Ik heb inderdaad geen ben of odido simkaart. Dat zei persoon tijdens het gesprek er niet bij. En zit nu al een dag zonder tv en internet. Dit is erg vervelend, hoe word dit opgelost en snel? Mvg
Ik heb inderdaad geen ben of odido simkaart. Dat zei persoon tijdens het gesprek er niet bij. En zit nu al een dag zonder tv en internet. Dit is erg vervelend, hoe word dit opgelost en snel? Mvg
Neem aan dat hier wel een vergoeding tegen over staat toch? Wand me telefoon rekening loopt door dit probleem ook erg hoog op.
Hey @Hanzel83, je kan een prepaid kaartje van Odido of Ben kopen in 1 van onze winkels. Dan vergoed ik de kosten hiervan en kun jij gebruik maken van de vouchercode.
We vergoeden alleen de dagen dat je geen diensten gehad hebt.
Sorry ik kan hier echt helemaal niks mee. Ik heb een baan en moet werken. Het snelste is zaterdag dat ik een kaartje kan gaan halen, heb net op de site gekeken. Je kunt bij odido en ben nog niet eens een prepay kaart kopen. En onder tussen gaan we al na dag 3 zonder internet en tv. Waarom word er niet gewoon meteen een simkaart verstuurd, adres en alles hebben jullie. Dan help je toch veel sneller iemand. Ik word er niet echt vrolijk van. En heb internet en tv hard nodig, bank, email, cv ketel enz lopen er op! Daar buiten woon ik alleen. Zonder tv is er niks aan.
Hey @Hanzel83, dat begrijp ik, alleen wij kunnen geen prepaid kaartje opsturen jammer genoeg. Anders had ik dat natuurlijk zeker gedaan!
Hoi tom, ik heb een simkaart gelukkig kunnen regelen. En heb hem net in de foon geactiveerd. Kassa bon heb ik ook. Hoe moet ik dit nu verder regelen?
Hoi tom, vouchercode werkt ook. Alleen zit ik nu nog met de kassa bon en komt die 5 euro activeren ook nog een boven op de bundel? Bedankt voor tot nu toe de goede hulp! Mvg hans
Wat bedoel je precies met € 5 euro activeren @Hanzel83? Als je de kassabon hier deelt dan kan ik hem voor je vergoeden!
Wat bedoel je precies met € 5 euro activeren @Hanzel83? Als je de kassabon hier deelt dan kan ik hem voor je vergoeden!
Hier is de bon tom. Ja de 5 euro activeren. Maar goed als ik de 10 euro terug heb ben ik ook te vreden. Bedankt tom voor je hulp!. Mvg
Hoi @Hanzel83, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana
Hoi @Hanzel83, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana
Hoi top bedankt! Is de simkaart geactiveerd? Wil hem graag in bezit houden er na. Jullie ook fijn weekend! Mvg Hans
Als het goed is is hij meteen geactiveerd nadat je hem in je toestel hebt gestoken en ontgrendeld @Hanzel83!
Als het goed is is hij meteen geactiveerd nadat je hem in je toestel hebt gestoken en ontgrendeld @Hanzel83!
Hoi, hebben jullie een nieuwe codes voor mij? Ik zit nog steeds zonder internet en de oude code is verlopen. Mvg
@Hanzel83 Tuurlijk, ga ik gelijk naar je toesturen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.