Skip to main content

Geen diensten

Mijn modem doet het niet meer alle stappen gevolgd die er stonden online en het filmpje maar helaas niets werkt. Wat te doen nu? 

Uitgelichte reactie

19 april 2025

Beste Theresa,

dank je wel dat je er maar gekeken hebt. Ondertussen ook al met de klantenservice aan de lijn gehangen. En een afspraak gepland voor woensdag as met een monteur helaas is er voor nu geen oplossing . De voucher heeft voor mij geen zin aangezien ik alt u limited heb. Zodra ik weer internet heb mocht ik terug bellen en worden deze dagen gecompenseerd. 
Fijne Pasen. 
mvg Anita 

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • 18 april 2025

Hallo ​@Yamuna16 

Wat is het probleem met de router? Rode wereldbol? Knipperende power lampje of gaat de router helemaal niet meer aan?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 april 2025

Een rode wereldbol en het eerst knipperen van de aan/uit knop 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • 19 april 2025

@Yamuna16 

De rode wereldbol brandt nu? Welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en kan je de mediaconverter eens herstarten?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 april 2025

Ook al gedaan. 
power en kan branden de pon blijft knipperen. 
op De router (deze heb ik ook al gerest ) brand nu een rood wereldbolletje. Gisteren bleef de powerknop knipperen dat doet hij nu niet meer 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 19 april 2025

Welkom op onze community! ​@Yamuna16 

Ik wil dat jij weer online bent, ik help je graag verder om dit euvel op te lossen. Komt goed! 

Ik heb gelijk jouw verbinding gemeten en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat. Om dit voor je op te lossen, heb ik meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen de verbinding verder onderzoeken en herstellen. 

In de tussentijd stuur ik je graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en je andere apparaten ook verbinden. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Als je vragen hebt of mocht ik ergens bij kunnen helpen, laat het mij weten. Ik ben er voor je!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 april 2025

Beste Theresa,

dank je wel dat je er maar gekeken hebt. Ondertussen ook al met de klantenservice aan de lijn gehangen. En een afspraak gepland voor woensdag as met een monteur helaas is er voor nu geen oplossing . De voucher heeft voor mij geen zin aangezien ik alt u limited heb. Zodra ik weer internet heb mocht ik terug bellen en worden deze dagen gecompenseerd. 
Fijne Pasen. 
mvg Anita 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Yamuna16, duidelijk! Fijn dat er contact is geweest. Mocht ik nu of in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan zeker weten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen