Skip to main content

wel verbonden maar geen internet zowel vast als wifi, modem gereset Purmerend 

Welkom op onze community! @misdo499 

Goed dat je dit via deze weg aan ons laat weten. Ik wil graag dat jouw verbinding weer wordt hersteld. ik help je graag bij het vinden van een oplossing! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad. De technische dienst is druk bezig om dit voor je te onderzoeken en op te lossen. 

Misschien val ik in de herhaling, maar ik wil graag dat je in ieder geval online bent. Maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je er meteen 1 sturen. Je kunt hiermee een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta altijd paraat om verder te helpen!

Code reeds gehad.

Vraagje via hotspot kan ik wel Netflix kijken maar geen tv heb je een tip?

Dank @misdo499, daar is in ieder geval fijn. De Odido TV app kun je niet gebruiken op een hotspot. Deze app werkt alleen op onze eigen verbinding. Wel kun je tv-kijken via de Odido Online TV app. Deze is er voor mobiele apparaten. Mocht je bijvoorbeeld een Chromecast hebben, kun je deze app streamen naar de tv!

Hoi Cheyenne,

Is het bekend hoe lang het duurd voor je iets hoord dat ze met de storing oplossing bezig zijn?

Het gezin is het zat geen tv en als je Netflix kijkt via hotspot slaat hij constand vast.  ALS we tv willen kijken via de odido app zie ik geen streamm teken.

Han

Hey @misdo499, het ticket staat nog open, ik ga er vanuit dat hij vandaag of morgen nog opgepakt wordt. Hopelijk kunnen we dit snel voor je oplossen! 

Reageer