Skip to main content

Er is hier vanaf vanmiddag af en aan storing op locatie Heerlen met het Internet en TV. 

Er is staat niets  in de app mbt een storing of onderhoud. 

Foutmelding op TV: Ligt aan Odido probeer het later.

Hoi @Router045, ik wil graag kijken naar een oplossing! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Hoi @Router045, ik wil graag kijken naar een oplossing! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Hallo Ishana,

Bedankt voor je reactie.

Eerste instantie knipperde alles snel.

Tussendoor had ik met tussenpozen tv

Uren later had ik ook een rood lampje.

Toen was het wel duidelijk.

Uiteindelijk heb ik na alles geprobeerd te hebben uren later nogmaals alles uitgetrokken.

En toen werkte het ineens weer.

Ik had alleen geen WiFi connectie meer voor 

mobile telefoons.

Maar dat is ook opgelost gelukkig.

Wat het voor storing het geweest is weet ik niet.

Groetjes

Fijn om te horen dat alles opgelost is @Router045

Hallo,

Helaas vanavond wederom hetzelfde TV bleef hangen en vervolgens niets meer.  Geen TV en geen internet.

Glasvezelkastje langzaam knipperend rood lampje en op modem ook een rood lampje.

Ik heb alles eruit getrokken en weer aangesloten.

Groetjes 

Het probleem is nu blijvend, ik heb sinds gisteren vroeg in de avond geen internet en TV meer.

Vanmorgen meteen gebeld en gelijk te woord gestaan. 

Er is een ticket verzonden en nu maar afwachten, echt balen zo voor het weekend.

Hoi @Router045, ik heb het direct nagekeken! Ik zie inderdaad dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hallo @Ishana van Odido 

Het probleem is gisterenavond laat door de technische dienst opgelost.

Dank je wel !!

Groetjes 

Hoi @Router045, super fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer