Skip to main content

Update: kon het bericht niet meer verwijderen. Maar nadat ik een aantal tips had gelezen, ben ik ze gaan uitproberen. Het internet & tv doen het weer (02:19uur)

Heb sinds vandaag het internet & tv (glasvezel) abonnement. Heeft ook allemaal prima gewerkt, toen ik in slaap viel circa rond 22.30-23.00uur deed alles het nog. Nu inmiddels om 01.47uur geen internet-tv, melding probeer het later nog eens. Dit is in regio Limburg-kerkrade. Zijn er nog meer mensen die er last van hebben? Want bij storingeb kan ik niet heel veel vinden bejalve regio Rotterdam en Utrecht.

Dat is mooi om te lezen @mailin88, we hebben het inderdaad zo snel mogelijk opgelost. Bedankt voor de update!

sinds gisteravond heb ik een spokende odido, kastje doet niets internetten niet maar via de wifi kon ik net nog wel op odido tv.  kan ook niet op jullie site sign of er storingen zijn ivm niet laden pagina's, werken op mijn macbook werkt ook niet.  wat is er loos 

Hey ​@Jemodak, dit is inderdaad bij ons bekend!

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:

Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer