Skip to main content

Omstreeks 10:00 vanmorgen is ons signaal hier thuis weggevallen. Blijkt dat het glasvezel signaal vanuit de verdeelkast naar huis verstoord is. Nou weet ik dat bij een massaal gemelde storing men zeer rap reageert. Hoe gaat dat wanneer er in de wijk geringe Odido aansluitingen zitten? Telefonisch werd mij aangegeven dat dit tot een week kan duren??

Wanneer ik de chat open lees ik dat er meldingen zijn vanuit het land, hier en op de storingspagina lees je dat er niets aan de hand is? Wat is het nou?

Update:

Er zou binnen 24 uur contact met mij opgenomen worden. Ik hang net zelf de klantenservice weer op met de mededeling dat er niets aan gedaan kan worden. Ik moet de doorlooptijd van de service agreement accepteren.?! Dit kan toch onmogelijk naar een consument afgeschoven worden? Vervolgens wilt hij mij een voucher voor onbeperkt data aanbieden voor een week; ik heb al onbeperkt data. De door hen voorgestelde hotspot vanuit een mobiel werkt simpelweg niet voor ons. 

Er zijn al tig jaren “MiFi” systemen beschikbaar, het kan toch niet dat men dit zo simpel afschuift? Zo’n systeem te leen aanbieden met een data sim lijkt mij het simpelste wat er is! 0,0 informatie over de storing en het oplossen ervan? Moet ik dan echt terug naar Ziggo??

Welkom op onze community! @Arizr 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Allereerst mijn excuses voor dit ongemak. Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is, uiteraard wil ik dat je weer optimaal kan genieten van onze diensten. Ik kijk meteen voor je na wat de status is! 

Gelukkig ligt het ticket al bij onze technische dienst. Gezien het probleem in de wijkcentrale ligt, zullen zij de netwerkbeheerder aansturen om dit voor je op te lossen. Ik begrijp dat je liever anders wil lezen, maar ik wil graag de juiste verwachting scheppen. De netwerkbeheerder heeft 5 werkdagen om het ticket op te pakken. Vandaar de verwerkingstijd van een week, zoals mijn collega aangaf. 

Als ik dit zelf voor je had kunnen oplossen, had ik dit natuurlijk meteen gedaan. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat onze technische dienst ermee bezig is! 

Ik begrijp dat een Unlimited vouchercode niet de ideale oplossing is, maar het is in ieder geval iets. Ook met een Unlimited abonnement heb je hier baat bij, omdat er met de code geen daglimiet is. Het aanbod staat in ieder geval altijd voor je open. Laat je het mij weten als je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik de code gelijk. 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen of heb je nog vragen? Laat het mij dan gelijk weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen!

Reageer