Sinds afgelopen vrijdag ~13u is mijn glasvezelverbinding er mee gestopt. Rood lampje knippert op de converter en er is duidelijk geen verbinding meer naar buiten.
Telefonisch kon er weinig worden gezegd, behalve dat de aannemer ‘van gelder’ of ‘volker wessels’ er naar moest gaan kijken. Niet bepaald mijn probleem. We zijn nu 5 dagen verder en er is nog geen actie ondernomen. Spoed kennen ze niet blijkbaar.
Ik kan helemaal niets doen, behalve dagelijks bellen met T-Mobile. Aan de telefoon klinkt het alsof ze het vaker meemaken. Het is echt ongelooflijk. We zijn met 2 werkenden thuis en dit is echt bizar.
Als ik vraag naar een noodoplossing binnen hun invloedsgebied, bijvoorbeeld (tijdelijk) een 4G router sturen, is het antwoord dat ik dan een nieuw abonnement moet afsluiten .
Ik ben nu 1 maand overgestapt naar T-Mobile en vraag mij af; is het normaal dat er ‘even’ geen internet meer is bij klanten? En waarom zou ik de verbinding nog vertrouwen als deze weer herstelt is?