Skip to main content

Lampje LOS knippert rood. Geen internet. Wereldbol modem is rood. Alle stappen al herhaalt van stroom eraf etc. Iemand enig idee hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden? Vandaag al de hele dag geen internetverbinding. 

Had ik ook helaas. Een monteur moest toen langskomen dus netjes een afspraak gemaakt maar in mijn geval kwam de monteur niet opdagen. 


Hi @Ninakeizer, welkom op onze Community!

Ik zie je natuurlijk zo snel mogelijk weer genieten van je verbinding, daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Nu zie ik dat er ook al een monteur is aangestuurd en die komen op de 19e langs! Hopelijk kunnen zij dit spoedig voor je oplossen.


Hi @Ninakeizer, welkom op onze Community!

Ik zie je natuurlijk zo snel mogelijk weer genieten van je verbinding, daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Nu zie ik dat er ook al een monteur is aangestuurd en die komen op de 19e langs! Hopelijk kunnen zij dit spoedig voor je oplossen.

Hallo Tommie,

 

Dit klopt. Echter zit ik tot maandag zonder internet. Graag zou ik een voucher willen ontvangen om die tijd te overbruggen. 
 

 

Met vriendelijke groet,

 

Nina Keizer 


Hoi @Ninakeizer, dat regel ik heel graag voor je! Ik stuur je direct een privébericht waarin je een vouchercode zal aantreffen. Zo hoop ik dat je nog zo veel mogelijk van je weekend kan genieten!


Reageer