Beantwoord

Geen bekabeld internet en geen tv

  • 7 February 2022
  • 12 reacties
  • 106 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Wij hebben sinds gisteren al een probleem met bekabeld internet en tv. Gechat met tmobile maar kon niets vinden. nu wachten op een monteur die pas donderdag tijd heeft. Echt belachelijk dit. Want mijn vrouw en ik werken thuis en zonder bekabeld internet kunnen wij ons werk niet doen. En wat zegt Tmobile ja sorry kunnen we niet aan doen. u moet wachten op de monteur. Wat belachelijk dit zeg.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 February 2022, 16:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Burnet 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding?

Indien je glasvezel hebt, welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter?

Indien je DSL hebt is je modem ook direct aangesloten op het originele KPN aansluitpunt?

ik heb glasvezel,

De ACT en WAN knipperen. Fiber brand

 

Reputatie 7
Badge +4

Zet het modem even 30sec uit en probeer het dan nog eens.

T Mobile moet die draytek eens gaan vervangen door een zyxel

heb ik al geprobeerd maar zal het zo nog eens proberen.

ja wij dachten ook al misschien is die modem gewoon niet meer goed. maar waarom komt de medewerker op de chat daar dan niet mee

 

Nou net er weer 30seconden eruit gehaald maar helpt voor geen meter.

ik word echt gek van die kut internet

 

Heeft niemand hier een oplossing voor

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt zelf alleen een reset utvoeren. Als er iets kapot is zal de monteur dat vaststellen en repareren.

In de tussentijd kun je van de klantenservice een unlimited voucher krijgen zodat je via een wifi hotspot op je telefoon met een T-Mobile of Tele2 simkaart echt unlimited data kunt gebruiken ter overbrugging.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Burnet, we wachten graag nog eventjes het bezoek van de monteur af, maar in de tussentijd wil ik je het volgende noodrantsoen bieden:

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher code toe!

Mocht de monteur constateren dat het modem aan vervanging toe is, dan zal hij dit in orde maken. In het geval dat er om wat voor reden dan ook geen Zyxel modem geleverd wordt, dan vervang ik het modem persoonlijk voor je. Dit is een kleine moeite en zal dan binnen vijf dagen bezorgd worden.

Ik heb al unlimted maar daarmee is ons probleem niet verholpen.  Want voor ons werk met de telefoon hebben we bedraad internet nodig  dus dit helpt ons helaas niet

Ik heb al unlimted maar daarmee is ons probleem niet verholpen.  Want voor ons werk met de telefoon hebben we bedraad internet nodig  dus dit helpt ons helaas niet

Er is een verschil tussen Unlimited en een Unlimited voucher.

Unlimited is tot een aantal GB onbeperkt waarna je weer een extra GB kunt afnemen via My T-Mobile. Een Unlimited voucher heeft dit niet en is onbeperkt zonder tussentijds actie te hoeven ondernemen - ook blijft de snelheid in dat geval gehandhaafd.

Door je smartphone te verbinden via USB, kan deze bekabeld gebruikt worden en lijkt het alsof je verbonden bent met een gewoon modem. De snelheid en prestaties zijn dan misschien niet identiek, maar voor het thuiswerken kan het misschien toch nog toereikend zijn.

 

Okay stuur dan naar een voucher

Reputatie 7

Hi @Burnet, ik heb je zojuist van een voucher voorzien in een privébericht! Hopelijk kun je zo de tijd zonder internet het prettigst mogelijk overbruggen, totdat de monteur langskomt! 😊