Skip to main content

Sinds gisteren hebben wij in Amsterdam geen (bekabeld internet). Natuurlijk hebben we eerst alles ( modem en apparaten) reset maar zonder resultaat. Verder hebben we de etherkabel rechtstreeks aan een computer aangesloten maar nog steeds geen internet. 

Ook de klantenservice geprobeerd maar die is niet bereikbaar. 

Hallo @ldv1985 

Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding en heb je ook in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen gekeken of daar iets staat over een storing?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van je router?


Hoi

Ja ik heb al gekeken bij actuele storingen maar Amsterdam staat er niet tussen.

ik heb glasvezel. De ACT en WLAN knoppen knipperen. De rest zijn uit.


@ldv1985 Zo te zien heb je mijn collega al gesproken en is er inmiddels een monteur aangestuurd voor dinsdag om het probleem bij jou op te lossen. Ik ga er vanuit dat je na deze afspraak weer kan genieten van onze diensten! 😊


Reageer