Skip to main content

Gebroken glasvezel

  • 23 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb de glasvezelstekker gebroken..  Ik meldde me bij tmobile. 7 dagen kwam er niemand. Niemand belde. Niets. Ik belde weer tmobile. Na een paar dagen kwam de monteur. Hij deed niets omdat hij geen nieuwe plug-in en tools had. Ze nemen de domme mee naar hun werk. De monteur zei dat hij het zou melden en dat er over een paar dagen iemand zou komen. Hij maakte foto's en ging. Weer 7 dagen en geen bericht van tmobile. Ik vind dat niet normaal. Dus waar bel ik iemand om mijn glasvezelkabel te repareren? Hoe lang moet ik wachten? 

 

Uitgelichte reactie

24 augustus 2023

De ftu is eigendom van de netbeheerder bij jou in de wijk. T-mobile geeft jouw probleem aan hen door, maar de glasvezel aannemer zal door de netbeheerder worden ingehuurd om met speciale apparatuur dit te komen repareren.  De kosten zullen voor jouw rekening zijn.

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9017 reacties
  • 24 augustus 2023

De ftu is eigendom van de netbeheerder bij jou in de wijk. T-mobile geeft jouw probleem aan hen door, maar de glasvezel aannemer zal door de netbeheerder worden ingehuurd om met speciale apparatuur dit te komen repareren.  De kosten zullen voor jouw rekening zijn.


Ik begrijp het. Ik heb beschadigd. Ik betaal. Bedankt voor uw hulp. Misschien wacht ik niet lang. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen