Skip to main content

Gamer- en streamerproblemen met Odido

  • 20 June 2024
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Mijn huisbaas is ongeveer 3 maanden geleden overgestapt op Odido glasvezel ter ondersteuning van mijn gaming en streaming hobby bijbaan. De Odido-service belooft snel internet en een constante verbinding.

 

Sinds we zijn overgestapt op Odido is de verbinding nog nooit zo slecht geweest. En ik wil mijn ervaring delen en tot een oplossing komen, of in ieder geval uitleggen waarom hun service waardeloos is.

 

Ik stream al ongeveer 15 jaar gameplay. Normaal gesproken werkt alles soepel.

 

Sinds we zijn overgestapt op Odido glasvezel werkt het niet meer goed. Ik heb voortdurend last van internetpieken. Mijn livestreams willekeurig online en offline laten gaan, de verbinding willekeurig verbreken wanneer ik met kijkers en vrienden speel, en ervoor zorgen dat ik het hosten van games vermijd.

 

Vanavond heb ik binnen 20 minuten zes keer de verbinding verbroken op Helldivers 2 toen ik lid werd van de lobby van een vriend.
Laatst ging mijn livestream 8 keer offline binnen 6 uur.

 

Het is dagelijks, heel willekeurig en ik word dit probleem beu.

 

Ik gebruik een kabel naar mijn pc, er is geen wifi tussen de box en mijn pc.

 

Ik zal de ondersteuning bellen als ze opengaan.

 

Maar hoe kan dit probleem optreden? Belooft u een slechtere service dan andere op de markt? Gebeurt dit bij andere livestreamers en gamers?

Kom op...

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @AlliedBaron, ik wil ontzettend graag met je meekijken naar wat hier aan de hand is en ervoor zorgen dat jij een stabiele verbinding gaat ervaren. Merk je deze problemen alleen bij het gamen of ervaar je ook een instabiele verbinding op andere momenten? Ik wil graag je verbinding uitlezen, alleen komt het e-mailadres niet overeen met het e-mailadres wat aan je abonnement gekoppeld staat. Zou je het klantnummer in je profiel willen zetten? Dit ziet eruit als ABC12345 en kan je vinden in je Mijn Odido account of op de facturen. Zo kan ik hier verder mee aan de slag gaan voor je! 

Hi @AlliedBaron, ik wil ontzettend graag met je meekijken naar wat hier aan de hand is en ervoor zorgen dat jij een stabiele verbinding gaat ervaren. Merk je deze problemen alleen bij het gamen of ervaar je ook een instabiele verbinding op andere momenten? Ik wil graag je verbinding uitlezen, alleen komt het e-mailadres niet overeen met het e-mailadres wat aan je abonnement gekoppeld staat. Zou je het klantnummer in je profiel willen zetten? Dit ziet eruit als ABC12345 en kan je vinden in je Mijn Odido account of op de facturen. Zo kan ik hier verder mee aan de slag gaan voor je! 

 

Bedankt voor je reactie. Ik zal mijn verhuurder om het boxnummer vragen, zodat u dit kunt bekijken.


Voor de rest nee, het internet komt en gaat voortdurend, zelfs als je niets doet. 24 uur per dag kan het plotseling verdwijnen: normale snelheid zoals beloofd door Odido, of op zijn minst minutenlang geen internet.

Ik kom net thuis en ik kan nauwelijks een website laden.

Dit is elke dag. Maar het is irritant en frustrerend.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @AlliedBaron, we wachten op je klantnummer! Check trouwens ook dit topic. Herken je je hierin? Anders wacht ik inderdaad op de informatie rondom je abonnement. Dan kan ik meekijken!

Reageer