Hi @B.v.o, dank voor dit topic! Meet je wel de juiste snelheid? Aan deze kant zie ik geen problemen, alleen valt mij een 100Mbps connectie op aangesloten op LAN2. Wat zit hierop aangesloten? Check je jouw bekabelde snelheid wel en is deze in orde? Vanuit hier wil ik graag verder werken. Doe een speedtest via www.speedtest.net. Ik ben benieuwd, dank voor de moeite!
Goede dag,
2e is pc.
945 down 941 up.
3 latency
download latency 7
upload latency 10
Hey @B.v.o, dat ziet er goed uit. Welk netwerktype heb je op je Xbox? Je kan je Xbox portforwarden in het modem, dit zorgt ervoor dat hij voorrang krijgt op het netwerk. Dit kan wel eens het euvel voor je oplossen!
Heb ik toen allemaal gedaan. Call of Duty poortforward doet ook niets.
Hoe is het dat jullie 100 in de 2e meten en ik zelf 950 op de pc en volgens netwerk adapter ook gewoon 1gbs.
Pc specs i5 10600k 3060ti b560 aorus pro moederboard zou geen probleem mogen wezen maar geen van 2 wil het niet
Hey @B.v.o, ik heb nog een lijnmeting gedaan en op dit moment zie ik geen enkel apparaat bekabeld aangesloten zitten? Klopt dit? Zou je voor mij ook een volledige speedtest kunnen aanleveren? Dan kan ik er wat dieper in duiken, alvast bedankt.
De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
dit probleem speelt al voor ik de pc en xbox series x in bezit heb,
kom van de xbox one af.
zit op de zyxel t-50 me broer ook precies het zelfde.
me neefje heeft net een nieuwe aansluiten en die heeft nergens last van
Bedankt voor de test en je snelle reactie @B.v.o!
Ik wil toch het modem uitsluiten, ik heb je daarom een T-56 opgestuurd. Ik ben erg benieuwd of dit het op zal lossen of niet. Anders moeten we het verder gaan onderzoeken. Kan je mij een terugkoppeling geven als je het nieuwe modem geïnstalleerd hebt?
duidelijk sneller reagerend beeld.
ping lager in game.
kost nog hele magazijn flip van een muntje.
dropped wel sneller maar battle royale spellen blijven een probleem
Gaat er nog een reactie komen?
Hey @B.v.o, ik had gehoopt dat een nieuw modem het zou oplossen. Nu heb ik nog een meting gedaan en zie ik een verhoging in de demping. Ik heb het daarom doorgezet naar onze techneuten. Zij zullen hier een blik op werpen en hebben hopelijk de oplossing voor jou! Wordt vervolgd.
Goedemorgen,
Helaas hier ook hetzelfde probleem, overgestapt naar ODIDO waar een Zylex T-56 modem is geinstaleerd. deze loopt naar mijn Nighthawk R700 en met de vorige provider nergens last van gehad.
In het modem kan ik niks vinden over het aanpassen van UPnP maar ik kan ook geen warzone (COD MW 3) spelen. Mijn internetsnelheid is ook 1gb up en down en op 2 xboxen bekabeld zonder resultaat.
Ga ik op mijn mobiele hotspot connecten met mijn xbox heb ik nergens last van.
Graag snel een oplossing want dit werkt zo niet.
Hi @DHE, welkom op onze Community!
Ik help je hier graag mee, zou je de volgende stappen kunnen uitvoeren? Dan moet het lukken.
- Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser.
- Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk
- Klik op upnp, zet de twee toggles uit
de boel goed kunnen testen en er zijn nog problemen.
patchkabel was vervangen.
in eerste instantie goed maar kom dus call of duty niet in error HUENEME - NEGEV.
nou krijg ik het op pc wel werkende maar dan moet ik voor het game de modem 30 sec uitzetten.
xbox kom je er helemaal niet in dit had ik op de oude modem niet
dat is puur werkend en dan valt de vijand niet om, om dat voor elkaar te krijgen moet de modem en converter werkelijk van het stroom
Hey @B.v.o, heb je deze stappen al uitgevoerd om UPnP uit te zetten op het modem?
- Ga naar https://192.168.1.1/ in een web browser.
- Klik links op het hamburger menu en ga naar - Netwerk instellingen - Thuis Netwerk
- Klik op UPnP, zet de twee toggles uit