Skip to main content

Na 4 dagen geen internet te hebben gehad in Lelystad, deed vast internet het eindelijk weer op donderdagavond 30 oktober jl. MAAAAARR niet voor lang; want vandaag 5 november sinds 00:20 uur is er WEDEROM een storing en heb ik geen vast internet van Odido in Lelystad!!!

De kaart geeft geen werkzaamheden en/of storingen aan in mijn buurt, echter brandt mijn modem rood en heb ik geen vast internet.

Hebben meerdere van jullie hier last van?!

Ja, ook wij hebben er weer last van in Lelystad. 

Het wordt tijd om een andere provider te zoeken.

Wij hebben ook geen vast internet meer! Odido waar zijn jullie in godsnaam mee bezig!?!? Wat een ellende dit weer en ze denken dat €10 compensatie de klanten ervan gaat  weerhouden om bij ze weg te gaan. 

Hi @Faar. @RinaldoD @MarkusS, we begrepen dat er vannacht een hiccup was in de verbinding in Lelystad. Dit zou inmiddels sinds vanochtend opgelost moeten zijn. Klopt het dat jullie inmiddels ook weer helemaal online zijn? Zo niet, herstart dan het modem door deze voor 30 seconden van de stroom af te halen. Mocht het hierna nog niet werken, laat het dan even hier weten dan help ik jullie verder!

Beste Demi,

Sinds vanochtend werkt het weer. Het was rond middernacht gestart, maar om half twee nog niet opgelost. Dat noem ik geen hiccup. 

Groet,

Rinaldo

Ik heb nog even gekeken. Er was geen internet vanaf middernacht tot 7 uur 'smorgens.

We hebben het intern doorgegeven ter informatie voor de technische dienst. Dank voor de info beide!

Reageer