Beantwoord
Fritz repeater na installatie
Ik ben afgelopen vrijdag aangesloten, hele aardige monteur, was snel klaar omdat ik alles al klaar had liggen. Hij bood mij een fritz repeater aan, voor beter bereik. Helaas heb ik zijn aanbod niet aangenomen,, denkende dat ik dezelfde wifi bereik zou hebben als mijn vorige provider. helaas viel dat tegen.
Zou ik alsnog nog eentje kunnen krijgen?
Zou ik alsnog nog eentje kunnen krijgen?
Beste antwoord door Piotr
Hey @cgok ,
We helpen je graag aan een betere Wifi! Een losse repeater verzenden doen we niet, wanneer je Wifi problemen ervaart dan raad ik je dit topic eens door te nemen. Hier staan tal van tips waarmee je je Wifi signaal kunt verbeteren.Vooral het aanpassen van het kanaal kan al veel oplossen! Mocht je alsnog problemen ervaren dan kunnen we een monteur aansturen die je Wifi bereik gaat onderzoeken en indien nodig eventueel een repeater plaatst. Welke snelheden haal je momenteel boven? En heb je ook al gebruik proberen te maken van de 5Ghz frequentie?
Betreft de switch. Je kunt wel je TV Boxen op een switch aansluiten, dat werkt zonder problemen! Je kunt de switch aansluiten op LAN poort 3 of 4 van je modem. En vervolgens de TV Box(en) op de switch. Wil je een switch gebruiken om te internetten dan moet je 'm aansluiten op LAN poort 1 of 2.
Bekijk origineelWe helpen je graag aan een betere Wifi! Een losse repeater verzenden doen we niet, wanneer je Wifi problemen ervaart dan raad ik je dit topic eens door te nemen. Hier staan tal van tips waarmee je je Wifi signaal kunt verbeteren.Vooral het aanpassen van het kanaal kan al veel oplossen! Mocht je alsnog problemen ervaren dan kunnen we een monteur aansturen die je Wifi bereik gaat onderzoeken en indien nodig eventueel een repeater plaatst. Welke snelheden haal je momenteel boven? En heb je ook al gebruik proberen te maken van de 5Ghz frequentie?
Betreft de switch. Je kunt wel je TV Boxen op een switch aansluiten, dat werkt zonder problemen! Je kunt de switch aansluiten op LAN poort 3 of 4 van je modem. En vervolgens de TV Box(en) op de switch. Wil je een switch gebruiken om te internetten dan moet je 'm aansluiten op LAN poort 1 of 2.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.