Heb 2 Fritz!Fon C5 telefoons gekoppeld aan de Fritz!Box 7490, wil overstappen naar T-Mobile Thuis Alles in 1, is het mogelijk dat Fritz!Fon C5 weer gekoppeld kunnen worden aan nieuwe modem de Zyxel T-50?
Hopelijk heeft iemand hier een ervaring mee of weet of het mogelijk is.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Levies ,
Ik begrijp dat je nu je DECT telefoons direct aan je Fritz gekoppeld hebt? Ik deed dat heel vroeger ook bij XS4ALL. De T-Mobile modems hebben deze optie niet. Je zult gewoon het basis station met een kabeltje aan het modem moeten koppelen.
Groet, Folkert
Ik begrijp dat je nu je DECT telefoons direct aan je Fritz gekoppeld hebt? Ik deed dat heel vroeger ook bij XS4ALL. De T-Mobile modems hebben deze optie niet. Je zult gewoon het basis station met een kabeltje aan het modem moeten koppelen.
Groet, Folkert
Nee dat werkt niet. de Fritz!Fon toestellen hebben geen basis station. deze zal je dus los moeten bestellen. Je kan wel een Fritz!Box router gebruiken maar dan kan T-Mobile de telefoon niet activeren. een alternatief is om je nummer te porteren naar een voip provider en na 5 maand de telefoon op te zeggen bij T-Mobile.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.