Er werd ons verteld dat FOX Sport Eredivisie gratis werd aangeboden bij het mobiel voordeel abonnement. Toen het voordeel verliep werd het FOX Eredivisie automatisch meegenomen, zonder dat we daar toestemming voor hebben gegeven. Vervelend dat zoiets stilzwijgend wordt verlengd. Zo krijg je geen tevreden klant en dat is erg jammer. Het zou veel klantvriendelijker zijn geweest als zo een verandering in het abonnement actief wordt overeengekomen waar je als klant voor moet tekenen. Nu zijn we dus geld kwijtgeraakt aan een kanaal die ons werd aangesmeerd en waar we geen behoefte aan hebben. Hoeveel anderen zijn hiervan de dupe geweest? Nog maar niet te spreken over degenen die het helemaal nog niet doorhebben dat ze extra betalen voor een kanaal waar ze niet naar kijken.
Tijd om van provider te veranderen als er hiervoor geen mooie oplossing bestaat...
Hey
Erg jammer om te horen dat je er zo'n gevoel aan hebt overgehouden! Ik geef je graag meer toelichting. In het verleden kreeg je gratis Fox Eredivisie in combinatie met je mobiele en T-Mobile Thuis abonnement. Met het nieuwe Klantvoordeel kun je gebruik maken van vele nieuwe voordelen. Zo kun je na activatie gebruik maken van een TV-Voucher, krijg je een gratis snelheidsupgrade en een korting op je mobiele abonnement. Het activeren van je nieuwe Klantvoordeel kun je heel makkelijk regelen via je My T-Mobile Thuis omgeving.
Jammer genoeg kan ik niet ervoor zorgen dat je met terugwerkende kracht een restitutie krijgt. Met je T-Mobile Thuis abonnement kun je maandelijks je pakket naar wens wijzigen en pakketten aan- en uitzetten. Ik hoop oprecht dat je met de activatie van je nieuwe Klantvoordeel weer kunt genieten van de kortingen die wij aanbieden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.